cypher Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 Har 1 stk billett til Metallica konserten på Valle Hovin 10 Juli som jeg vurderer å selge. Grunnen til salg er at jeg sannsynligvis ikke får fri fra jobb til å reise Bud over 1000 kr vil bli vurdert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2007 Har fått et bud på 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 hvis du ikke får solgt de her så legg de inn på qxl da vettu;) der selges jo alt hehe:P ps:bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 hvis du ikke får solgt de her så legg de inn på qxl da vettu;)der selges jo alt hehe:P ps:bare et tips Joda, men er så mange useriøse idioter rundt omkring, så da selger jeg den heller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cypher Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Har fått bud på 1100,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå