sammigun Skrevet Juni 18, 2007 Share Skrevet Juni 18, 2007 De gale tyskere har jo greid å putte en kassettspiller i denne bilen. Vil gjerne ha en originalspiller, men går det ann å få tak på en som spiller MP3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Ingen løse CD-spillere å oppdrive til E39? Bør ha vekslerstyring, iallefall...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bg320 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Søk på ebay.de eller ebay.co.uk eller com:p der kan du finne ein billig sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Takker for tipset, selv om jeg aller helst skulle funnet en her hjemme. Men det må nok bli den veien, må ha tak på CD-spiller snarest. Blir for dumt å la kassett-spilleren stå, og enda teitere å fjerne kjørekomputer/telefon for å sette i en uoriginal ramme for plass til DIN-standard CD-spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 For en stund siden så var det en kar som hadde en link til en side i tyskland tror eg det var, der solgte de orginale spillere til e46 hvertfall som var oppgraderte til mp3. Mener å huske at de hadde til e39 også? Men nå fant eg ikke den linken da selfølgelig.. Men helt sikkert noen som vet. En slik en ? http://cgi.ebay.com/BMW-BUSINESS-MP3-INDASH-CD-PLAYER-E39-5-SERIES-X5-E53_W0QQitemZ150136113877QQihZ005QQcategoryZ48612QQcmdZViewItem#ebayphotohosting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå