Kevin=) Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 hadde litt fart han der trur nok ikke de finner ut hvem det er uansett om det er bare en rx8 der oppe så kan de ikke bevis det hvis de ikke har skiltNR på bilen Trenger nødvendigvis ikke det. Sett at de klarer å sette IP adressen i sammenheng med eieren av en slik bil. Skulle tro det holdte til å ta ut siktelse ikke for aa si noe for sikkert men jeg faar ny ip adresse hver gang jeg starter pcen..?? regner med at de gaar igjen og igjen til forskjellige kunder..?? er ikke det dynamic IP adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Ikke noe problem.. Klokkeslettet har også noe og si. så finner det nok fort ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Men det er logget hos ISP hvem som har de forskjellige ip'ene og når de har blitt tildelt det og det brukernavnet (personens internett konto). Så mener politiet det er mistanke om noe kriminelt kan de få papirer slik at de får utdelt informasjon om denne brukerens internett historikk osv, noe som kan være fellende i en slik sak. Dette forutsetter da såklart at eier av linja har en slik bil evt kamerat har og pc'n har blitt brukt til å legge ut en film, for eks denne. Jeg vil nok også tro at om politiet ser en slik film vil de nok gå vidre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå