Gå til innhold

BMW 318is 1992mod.


DvX
 Share

Anbefalte innlegg

har foresten en 318i touring ifra 95. som nylig er påkostet 25k og er i utmerket stand. selges 65. bytte? med 40 k imellom? min er helt orginal. urørt. og har blant annet automatisk klimaanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg si er en mer riktig priset is, iforhold til mange andre som håper på å få gul og grønne skoger for sin.

Syns den så ganske grei ut på bildene, vil si det er ett godt kjøp dersom den ikke er full av rust og motoren ikke er helt knekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare unormalt å se is-biler så billig. Selv de som har gått opp mot 300.000 er jo dyrere... Men hvis jeg skulle gjette, og jeg gjentar, GJETTE, vil jeg tro at den har vært i en liten kollisjon med tanke på at den har vinge bak, styling bakfanger, M3-lister, bakrutesenker, sideskjørt og orginal frontfanger. Virker litt rart, særlig siden det er en bilde med M3-fanger på i avataren... Den fangeren hadde hevet utseende på bilen veldig. Menmen, regner med DvX kommer og forteller snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å ikke nevne km stand da, er noe av det første man ser etter når man ser på en bil. Men er vel grei pris for den der vis den ikke er gått 300+ da. Men syns den var litt snodig ut på bildene, ikke akkurat sånne bilder jeg ville ha lagt ut da. Men vis den er i god stand og er som på bildene, er vel den verdt pengene.

Lykke til med salget 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått 280.000km.

Har Infinity frontfanger, men den er delvis knust da man ikke kan kjøre med sånt på disse veiene. Grunnen til at jeg stomper bilen så billig er en bulk på venstre bakskjerm og noen små feil som at vindusheis "hakker" dvs. man må trykke flere ganger for at vinduet skal gå opp.

Bilen er absolutt verdt mer enn 29k, men jeg vil ha den bort rimelig kjapt sånn at jeg kan gå til anskaffelse av familievogn :D

Noe mer dere lurer på?

Ja, og det er LITE rust på bilen, litt på bagasjelokk, men ellers nesten ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...