DvX Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hei Alle Sammen ! Da er det på tide for meg å kvitte meg med vogna. Kommer en liten krabat til verden om bare noen uker, da trenger man familiebil ;P Ta gjerne en titt på: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1539024 Er det noen som er int er det bare å spørre i vei. Kan legge med at bilen har: - Chip - KN Filter - Supersprint eff. anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Hva er km-stand på den? Hva er galt med den siden den går så billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 gratulerer med krabaten som er på vei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 se på bilen da, den ser jo ikke ut som om den er verdt mer. og km stand er sikekrt høy siden pris er der den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 har foresten en 318i touring ifra 95. som nylig er påkostet 25k og er i utmerket stand. selges 65. bytte? med 40 k imellom? min er helt orginal. urørt. og har blant annet automatisk klimaanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Det vil jeg si er en mer riktig priset is, iforhold til mange andre som håper på å få gul og grønne skoger for sin. Syns den så ganske grei ut på bildene, vil si det er ett godt kjøp dersom den ikke er full av rust og motoren ikke er helt knekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Bare unormalt å se is-biler så billig. Selv de som har gått opp mot 300.000 er jo dyrere... Men hvis jeg skulle gjette, og jeg gjentar, GJETTE, vil jeg tro at den har vært i en liten kollisjon med tanke på at den har vinge bak, styling bakfanger, M3-lister, bakrutesenker, sideskjørt og orginal frontfanger. Virker litt rart, særlig siden det er en bilde med M3-fanger på i avataren... Den fangeren hadde hevet utseende på bilen veldig. Menmen, regner med DvX kommer og forteller snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 bare jeg som ikke finner noen km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Dumt å ikke nevne km stand da, er noe av det første man ser etter når man ser på en bil. Men er vel grei pris for den der vis den ikke er gått 300+ da. Men syns den var litt snodig ut på bildene, ikke akkurat sånne bilder jeg ville ha lagt ut da. Men vis den er i god stand og er som på bildene, er vel den verdt pengene. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DvX Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Bilen har gått 280.000km. Har Infinity frontfanger, men den er delvis knust da man ikke kan kjøre med sånt på disse veiene. Grunnen til at jeg stomper bilen så billig er en bulk på venstre bakskjerm og noen små feil som at vindusheis "hakker" dvs. man må trykke flere ganger for at vinduet skal gå opp. Bilen er absolutt verdt mer enn 29k, men jeg vil ha den bort rimelig kjapt sånn at jeg kan gå til anskaffelse av familievogn Noe mer dere lurer på? Ja, og det er LITE rust på bilen, litt på bagasjelokk, men ellers nesten ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Skulle gjerne hatt en kikk på bilen, men Troms er litt vel langt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 møt meg i tr-heim og du får 25k !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DvX Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2007 Sender bilen til tr.heim for 25k om du betaler frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg