StianBlåvarp Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 Har satt i 50mm2 strømledning, men har til nå brukt sikring med holder som var anbefalt på 10mm2. tror den er på 10 amp. eller noe!! men har nå kjøpt 200amp. auto sikring. vil jeg merke stor forskjell?? siden jeg ikke får satt den inn enda!... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Juni 19, 2007 Share Skrevet Juni 19, 2007 For å si det sånn, så vil du merke det når anlegget ditt trenger mer strøm enn sikringen klarer å levere. Da ryker den! Jeg ser ingen grunn til å bytte hvis det holder med den du har selv om 10A er veldig lite. Det kan ikke være store forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianBlåvarp Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2007 Det var hvist 50a jeg hadde.. Er en Dynabell bf 4501 monoblokk! men jeg har kappet av mye av tverrsnittet på min 50mm2 kabel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Du vil ikke merke noe forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå