///MikkeBMW Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Heisann! Ble litt msunnelig på kanten på bakfelgene dine nå ja Har samme felgene i 19" men 8,5" på alle hjul... Hadde de disse med rett ET til 5-serie? eller kjører du med spacere? Ble ivertfall meeget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Heisann! Ble litt msunnelig på kanten på bakfelgene dine nå ja Har samme felgene i 19" men 8,5" på alle hjul... Hadde de disse med rett ET til 5-serie? eller kjører du med spacere? Ble ivertfall meeget pent! Kjører med reeelativt tjukke spacere, ja. Trodde det skulle bli et helvete å kjøre på, men har ikke antydning til vibrasjoner eller sporing så det går veldig fint. RH leverer TÜV-godkjente spacere til felgene sine, og foran har jeg de tjukkeste spacerne jeg noen gang har sett - fem centimeter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Heisann! Ble litt msunnelig på kanten på bakfelgene dine nå ja Har samme felgene i 19" men 8,5" på alle hjul... Hadde de disse med rett ET til 5-serie? eller kjører du med spacere? Ble ivertfall meeget pent! Kjører med reeelativt tjukke spacere, ja. Trodde det skulle bli et helvete å kjøre på, men har ikke antydning til vibrasjoner eller sporing så det går veldig fint. RH leverer TÜV-godkjente spacere til felgene sine, og foran har jeg de tjukkeste spacerne jeg noen gang har sett - fem centimeter... Alt går med god hjelp ved du, sier "E39 spesialisten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spitz Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Alt går med god hjelp ved du, sier "E39 spesialisten" Der var'n, ja! Jeg trodde lenge at hjula aldri skulle passe, Ketil sa "slapp av, detta går!", og jaggu gikk det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 heftig kant ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carvin Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Endelig fant jeg dimensjon som skal på min E39 også! Kjører på rondellene med 265-35-18, men ser det blir for "smått" hehe, på tide å ta steget videre. Har du mulighet til å ta et bilde bakfra, KUN for å se bredden ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Hehe, det er vel på kanten av hva som går på en E39. Men jævlig tøft ble det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå