Atle Simonsen Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Tok noen bilder av min 86 635 igår med 19"Hartge hjula på. Og jeg vet den er høy som fjell, men det kommer senkesett senere, hvis jeg ikke selger den da. Og så vurderer jeg og pusse den opp til vinteren og da vurderer jeg enten rød eller hvit.(alpinhvit er orginalfargen). Enten zinoberrot? eller noe lignende fra den tida den var ny. Noen som kan photoshoppe de to fargene for meg slik at valget blir lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Og et par bilder til siden jeg klarte å legge det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Nydelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 du milde, dette var pent! Arild G. har vel peiling på dette med photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2007 Takk for hyggelig tilbakemeldinger. Noen som kan photoshopa den kanskje? Eller er det vanskelig med de bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ikke bytt farge! Nydelig den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 100% enig med Robin_Isak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Her kommer et eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Fin! Den ser jo ikke akkurat ut som et typisk "oppussingsobjekt" spør du meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Behold fargen som den er mann! Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 oh....Nydelig bil Zinoberrot er fint på slike klassiske biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Nydelig klassiker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_Isak Skrevet Juni 20, 2007 Share Skrevet Juni 20, 2007 Ikke at det ser sånn ut nå, men har du hatt "lakkskabb" på den bilen der? Har en kompis som hadde samme bil med samme farge som klarlakken flasset på. Var visstnok et problem BMW hadde på den tiden med endel farger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei, bilen er ikke et oppussingsprojekt, den er nå i god stand. Men det er noen få rustflekker og høyre framskjerm har en liten lakkskade. Men jeg kunne tenke meg å gjøre den i 110% stand og må den hellakkeres. Og iom. at den er orginalt hvit vurderer jeg det eller en klassisk bmw rød farge for det synes jeg er lekkert på disse bilene. Det er vel ingen som tilfeldighvis har noen hjul å selge meg? Disse er nå tilbake på 520`n min, og kunne tenke meg noen 18" eller 19" BBS på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Pen bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå