PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Ønsker å kjøpe helst på en bensinstasjon evt bilextra noe guffe å helle på motoren før olje skift! noe som bla motvirker litt tikking og slikt! evt en olje som også er bra mot dette / for motoren! =) Hva, hvor og hvor mye koster et forhåpentligvis mirakel på boks!
Jealous_much Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Jeg vet det er flere som har brukt diesel. Tappe av 2 liter olje og erstatte denne med diesel og la motoren gå i 45 sek. eller noe. <-- Jeg er litt skeptisk til dette, men det funker visst. D er ganske mangen tråder om akkurat dette, prøv og søk.
Mainn Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 En kompis av meg har prøvd QMI-sin, og er godt fornøyd. Link på høyre side her på bimmers.
borte Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Diesel-metoden funker meget godt.. Skjønner at folk er skeptisk til det, men det fungerer virkelig bra!
maurtin Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 diesel er bra! prøvd den selv. prøvde og "forte" eller hva det var. ingen suksess
PenguiN- Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 vanlig pumpe diesel ca 2 liter og la motoren gå i ca halvt minutt? hm..?
maurtin Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 jo de sier det, men jeg lot min gå mye lenger. det skal også sies at jeg brukte en tykk olje.
bimmermann Skrevet Juli 29, 2007 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg har prøvd noe som heter PRO-Long olje, veldig bra. Omega har også mye bra produkter til dette formål.....
terush Skrevet Juli 30, 2007 Skrevet Juli 30, 2007 Du kan også prøve et oljeskift med shell agroma. Det renser motoren godt. kjør en 5000 km for så og skifte tilbake til den du normalt bruker. NB!!. ikke bruk den på Turbomotor. hilsen Børre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå