marararius Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Hei Hvordan får jeg ut tåkelysa på e36? Har M3 fangeren forran. Skal bytte pærene, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut lyktene jeg.. Har prøvd litt, men tenkte å heller høre med noen som har gjort det før Og hvordan pærer er det? Skal bytte til noen som lyser mer hvitblått
patricko Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 det er h1 pærer. du må opp på baksiden, skal klipses ut. står på ene siden. tar bare å tak å vrir til siden så kommer lyset ut av feste.
marararius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Det er jo sykt trangt bak der da! Hvordan får jeg ut hele lyset?
patricko Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 du vipper til sides klipset så detter lykta ut foran. ja er litt trengt bak der.
snes Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 HeiHvordan får jeg ut tåkelysa på e36? Har M3 fangeren forran. Skal bytte pærene, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut lyktene jeg.. Har prøvd litt, men tenkte å heller høre med noen som har gjort det før Og hvordan pærer er det? Skal bytte til noen som lyser mer hvitblått Ved siden av tåkelyset (inn mot midten på fronten) så ligger luftekanalene til bremsene. Helt på kanten er det et hull stort nok til å lure inn et skrujern. Du utløser tåkelyset ved å stikke skrujernet inn i hullet. snes
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 HeiHvordan får jeg ut tåkelysa på e36? Har M3 fangeren forran. Skal bytte pærene, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut lyktene jeg.. Har prøvd litt, men tenkte å heller høre med noen som har gjort det før Og hvordan pærer er det? Skal bytte til noen som lyser mer hvitblått Ved siden av tåkelyset (inn mot midten på fronten) så ligger luftekanalene til bremsene. Helt på kanten er det et hull stort nok til å lure inn et skrujern. Du utløser tåkelyset ved å stikke skrujernet inn i hullet. snes Heilt rett...ein del enklare enn å ha bilen opp på bukk eller krabbe under der... Står forresten også i instruksjonsboka viss du har den...
patricko Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 har annen front jeg er ikke slike "hull" der trodde d var samme på m3 å. men da er nåkk det noe lettere ja
marararius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Er M3 front ja.. Hva skal jeg gjøre for å få ut hele lykta? Datt litt ut jeg ..
marararius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Her er bilde av lykta bak fra.. Hva skal jeg gjøre for å få lykta låsnet, så jeg kan ta den ut? TAKK for hjelp!
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Har du komme så langt som det der klarar du vel å bytte pæra?
marararius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Men, jeg har bare akkurat fått presset mobilen bak, og tatt et bilde.. Men skulle gjerne hatt ut hele lykta, er så sykt trangt å holde på bak der lissom, og så skulle jeg vasket de lys glassene også..
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Hmm... Sikker på at du ikkje kan gjere det på vanlege måten? Er det ikkje eit hol der du kan stikke inn ein skrutrekkar, på sida av lykta, inn mot midten av bilen...
Gjest Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 trykk på den "klippsen" som står mellom di skruene...
marararius Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Skrevet Juni 20, 2007 Fra forsiden, eller baksiden? Kan jeg se det på bilde? Kan sikkert gjøre det på vanlige måten, om jeg hadde skjønte det
Bjørn 320 Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Fra forsiden, eller baksiden? Kan jeg se det på bilde? Kan sikkert gjøre det på vanlige måten, om jeg hadde skjønte det På framsida. I luftekanalen til bremsene...heilt sikker på at det ikkje er eit lite så vidt inni der? Kun ein cm eller to...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå