Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Hvordan får jeg ut tåkelysa på e36? Har M3 fangeren forran. Skal bytte pærene, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut lyktene jeg.. Har prøvd litt, men tenkte å heller høre med noen som har gjort det før :)

Og hvordan pærer er det? Skal bytte til noen som lyser mer hvitblått :)

Skrevet
Hei

Hvordan får jeg ut tåkelysa på e36? Har M3 fangeren forran. Skal bytte pærene, men skjønner ikke helt hvordan jeg får ut lyktene jeg.. Har prøvd litt, men tenkte å heller høre med noen som har gjort det før :)

Ved siden av tåkelyset (inn mot midten på fronten) så ligger luftekanalene til bremsene. Helt på kanten er det et hull stort nok til å lure inn et skrujern. Du utløser tåkelyset ved å stikke skrujernet inn i hullet.

snes

Skrevet
Hei

Ved siden av tåkelyset (inn mot midten på fronten) så ligger luftekanalene til bremsene. Helt på kanten er det et hull stort nok til å lure inn et skrujern. Du utløser tåkelyset ved å stikke skrujernet inn i hullet.

snes

Heilt rett...ein del enklare enn å ha bilen opp på bukk eller krabbe under der... ;)

Står forresten også i instruksjonsboka viss du har den...

Skrevet

Men, jeg har bare akkurat fått presset mobilen bak, og tatt et bilde.. Men skulle gjerne hatt ut hele lykta, er så sykt trangt å holde på bak der lissom, og så skulle jeg vasket de lys glassene også..

Skrevet

trykk på den "klippsen" som står mellom di skruene...

Skrevet
Fra forsiden, eller baksiden? Kan jeg se det på bilde? :) Kan sikkert gjøre det på vanlige måten, om jeg hadde skjønte det :D

På framsida. I luftekanalen til bremsene...heilt sikker på at det ikkje er eit lite så vidt inni der? Kun ein cm eller to...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...