-Martin- Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Hei... Bilen oppfører seg litt snodig når den er kald... Når jeg ligger i f.eks 2'gir på ca. 1500o/min og 'gir på' såpass at bilen til vanlig virkelig skal dra unna (Nei jeg kjører ikke gris på kald motor) så er det veldig dårlig respons, nesten så den ikke gidder å dra på i det heletatt, men den dauer ikke, kommer heller ikke noen ulyder... Dette blir gradvis bedre etterhvert som motoren bil varmere, -og ved driftstemperatur så er den som normal igjen. Noen som har vært borti lignende problem? Kan det være noen slags sensorer som ikke er helt med...?
dejavu Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har det samme med 32oi -92 mod. Ved kald motor drar den motvillin, men straks temp.måler passerer det blå fetet, skjer det noe helt merkbart med turtallsvilligheten. Er kanskje en slags sperre for å hindre råkjøring av kald motor??
-Martin- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Hehe, Ja man skulle tro det var noe sånnt Er det ingen som har fikset dette problemet før da?
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Samme her med min 320i 91-mod. Prøver du 3-4 ganger rett etterhverandre kommer den med en gang, så er nok ikke noen sperre heller
dejavu Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Hehe, Ja man skulle tro det var noe sånnt Er det ingen som har fikset dette problemet før da? Er jo ikke sikkert det er et problem,da...?
-Martin- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Kan ikke være helt normal vel? Har det vært sånn så lenge du har eid bilen? Jeg husker ikke helt, men jeg tror det har kommet etterhvert på min.
dejavu Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Kan ikke være helt normal vel? Har det vært sånn så lenge du har eid bilen? Jeg husker ikke helt, men jeg tror det har kommet etterhvert på min. Kan være du har rett i det.Har kjørt den i 5 år nå,og husker ikke helt hvordan den var i starten.
-Martin- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Oi såpass... Har ikke kjørt min i lenger enn 10mdn ca.
marararius Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Det er ikke noe hull eller sprekker i den slangen fra LMM, og inn til motoren?
-Martin- Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Skrevet Juni 21, 2007 Nei, det tør jeg påstå at det ikke her. Jeg sjekket den tidligere i år pga. noen fusk problemer. Det er vel litt rart at det er en sprekk i slangen, når problemet blir borte når motoren blir varm?
Jesse Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 er sånn på min å, syns det bare er bra jeg skal jo kjøre veldig pent før den blir varm! så er jo egentli det samme, hehe
-Martin- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Jah, siden så mange her har "problemet" så kanskje det er noe som kommer med åra. Det er jo i og for seg ikke noe problem, og som sagt så forhindrer det hard kjøring på kald motor
-Martin- Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Er tomgangen min litt lav også? Nåla er fra mitt synspunkt ennå en millimeter nærmere 500o/min streken. btw: Er det noen som vet hva den prikken skal være god for?
TB328i Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 jeg hadde ikke det problemet på min 320i 93/94 prøv å koble fra LMM. blir det bedre er det den. da går motoren i nødprogram. men er jo en grei "sperre" å ha da jeg kunne trengt en sånn, sent ute til jobb... BÅNN GASS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå