Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
@kilronan

Kan godt følge deg i din mening, helt klart......driver man nettbutik så driver man nettbutik og bør svare epost.

Et javelig vanskelig problem egentligt, kommer sikkert mange spørgsmål med teknisk, og det er ikke let å sitte som bedrift å skulle svare på slike ting over epost (Er langt fra det samme som her på bimmers og med et annet ansvar), man må jo kunne stå inne for det man anbefaler, men er ikke lett når man ikke prater med personen og får alle detaljer med.

Og så er der sikkert ufattelig mange ? om ting som folk aldrig i verden ville spørge om personligt, uten å ha sjekket bare litt op først.

Tror det koster en del penge å sitte og vejlede hele Norges fritids mekanikere.

Men dette er en diskussion som kan fortsette i det uendelige.

Men noe jeg syntes er rart med GS, er at det jo ikke er billigere for dem som handler online versus dem som går i butikken og skal ha veiledning.

Syntes da heller ikke at der noen fordel som sånt ved å handle ved GS frem for BMW, prismessigt altså.

Har ikke handlet så voldsomt mye da, men de ting jeg har hørt pris på hos begge, har GS faktigst vert dyrest.

Men en ting skal GS ha i Oslo, de er altid hyggelige og veldig hjelpsomme *Thumps up* og så har de en del på lager, noe som BMW i Lillestrøm ikke har (E34)

PS.

BMW Lillestrøm er også hyggelige og hjelpsomme, så *Thumps up* til dem også :)

Hvor kommer du fra? :P

Mye skrivefeil her ja! :) hehe.. sorry, måtte bare ;)

Skrevet

Og jeg fikk faenme inkasso på 3469kr av de.Var jo 1 år siden jeg betalte noe til 600 spenn hos de.Så sender de faenme inkasso plutsli. Jævli stusseli, så da ringt jeg og kjefta noe jeevli og de beklaga.

Skrevet
@kilronan

Kan godt følge deg i din mening, helt klart......driver man nettbutik så driver man nettbutik og bør svare epost.

Et javelig vanskelig problem egentligt, kommer sikkert mange spørgsmål med teknisk, og det er ikke let å sitte som bedrift å skulle svare på slike ting over epost (Er langt fra det samme som her på bimmers og med et annet ansvar), man må jo kunne stå inne for det man anbefaler, men er ikke lett når man ikke prater med personen og får alle detaljer med.

Og så er der sikkert ufattelig mange ? om ting som folk aldrig i verden ville spørge om personligt, uten å ha sjekket bare litt op først.

Tror det koster en del penge å sitte og vejlede hele Norges fritids mekanikere.

Men dette er en diskussion som kan fortsette i det uendelige.

Men noe jeg syntes er rart med GS, er at det jo ikke er billigere for dem som handler online versus dem som går i butikken og skal ha veiledning.

Syntes da heller ikke at der noen fordel som sånt ved å handle ved GS frem for BMW, prismessigt altså.

Har ikke handlet så voldsomt mye da, men de ting jeg har hørt pris på hos begge, har GS faktigst vert dyrest.

Men en ting skal GS ha i Oslo, de er altid hyggelige og veldig hjelpsomme *Thumps up* og så har de en del på lager, noe som BMW i Lillestrøm ikke har (E34)

PS.

BMW Lillestrøm er også hyggelige og hjelpsomme, så *Thumps up* til dem også :)

Jeg tipper Danmark .. :-)

Skrevet
Skjønner godt at de ikke gidder mail.

Blir som Stian sier, masse useriøse spørgsmål....det er heeeeilt villt hva folk kan finne på og spørge om på mail :lol:

Jeg kom til å legge inn feil bestilling, sendte fax på kvelden med ordre nummer, rettet neste dag. Enkelt og greit :)

driver du bedrift så driver du en bedrift!!!

De "bør" ha kunskap, kunne svare på spørsmål og selge, ikke fjærne mail adressen fordi det er mangen som lurer på noe...

Helv... så useriøse spør du meg......

Skrevet

:D er ikke noen skrivefeil i det der da :roll:

Er bare en skikkelig blanding av Dansk og Norsk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...