oyvin Skrevet Juni 20, 2007 Skrevet Juni 20, 2007 Mulig at det er litt interesse for det på forumet her? Tippmann A5 med Flatline løp, E-Grip +++ Se her for info: http://www.splat.no/forum/showthread.ph ... post161976 Har egentlig nettopp handla, men de jeg bruker å spille med har mista litt interessen, og jeg kunne tenkt meg litt penger til sydentur.. Så jeg vurderer å selge. Bud over 5000.
oyvin Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Tippmann a5: omtrent 2500 Remote, pack og tank, ca 700 Flatline, egrip og kolbe: ca 3000 maske: ca 800 Så egentlig kosta det meg litt i overkant av 7. Men jeg er åpen for bud.
Mirakulix Skrevet Juni 23, 2007 Skrevet Juni 23, 2007 Skal sies at denne markøren går veldig godt med flat-line løpet! sammenlignet med Tippman 98C(ustom) så herjer man vilt i skogen med en A5 MEN jeg vil anbefalle den som kjøper denne markøren å gå til anskaffelse av et sikte som oyvin hadde. Bra presisjon og det ser tøft ut
oyvin Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Skrevet Juni 23, 2007 er bare å putte på sikte her, skinna og alt er klar, og det følger med en 45' vinkel til magasinet slik at det går klart av siktelinja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå