Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Syns det hele høres dumt ut..

Først bruke tid og stund på å fikse bilen, deretter gi faen i alt, miste lappen, arrangere fyllefest i bilen, drikke videre og låne bilen bort til en annen sjåfør, og ikke minst spinne rundt og ødelegge bilen..

Og det siste bildet ditt, så har du jo til og med døren åpen og henger ut av den for å ta det bildet!

Hadde det ikke vært bedre å åpne vinduet?

Syns du burde roe ned litt nå jeg. :roll:

At Morten ga faen i alt er vel og ta i litt, han mista vel ikke lappen med vilje.. han måtte få sjåfør på bilen, ellers så hadde han ikke kommen seg hjem.. Og har man mista lappen så er det ikke mye annent og gjøre en og drikke.. hehe.. Vet ganske godt hva som skjedde den kvelden, fordi det var jeg som var sjåfør utover de lange timer.. og det med og ta bilde, hadde 60km/t på en rett vei, ikke noe trafikk, hva er problemet med og ta et bilde da?? :roll: kjenner jeg Morten rett så er denne bilen bygd for og kjøres med! Det må jo tåle og bli brukt..[/quote

Å miste lappen med vilje er det vell strenkt tatt ingen som gjør :lol:

Kjører du over grensen kommer di å tar deg..... Ferdig med det :!:

Skrevet

Og BILL (79 LT 36) gjorde jobben sin :D:D:D:D Hva skulle vi ha gjort uten den :?: Blir vel rolig en i en ukes tid nå... Greit å lese på Bimmers hva bilen vår blir brukt til da vi er på ferie 8) Kom hjem fra Island inatt 0300... Og la meg si... Jeg er IKKE imponert av kjøringen og herjingen til Morten og det vet han hvorfor :twisted:

Skrevet

da har jeg også fått dommen min.. blei 6mnd uten lappen og 6500 i bot det.. :(

har ikek gjort ås mye med bilen annet enn å fått bytta sprederne til nye lamper.. og fått fiksa litt småtteri inne i bilen.. fått inn noen instrumenter og litt stasj.. ;)

kommer snart noen bilder igjen =)

Skrevet

ja da har bilen fått seg en 3" luftmengdemåler.. og FY F**N det hjalp.. virker som om det har kommet frem 50 hester til nå.. så det var jo gøy :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...