Morty999 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 hehe hva mener du med det? funker som faen det der..
dunderdo Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Syns det hele høres dumt ut..Først bruke tid og stund på å fikse bilen, deretter gi faen i alt, miste lappen, arrangere fyllefest i bilen, drikke videre og låne bilen bort til en annen sjåfør, og ikke minst spinne rundt og ødelegge bilen.. Og det siste bildet ditt, så har du jo til og med døren åpen og henger ut av den for å ta det bildet! Hadde det ikke vært bedre å åpne vinduet? Syns du burde roe ned litt nå jeg. At Morten ga faen i alt er vel og ta i litt, han mista vel ikke lappen med vilje.. han måtte få sjåfør på bilen, ellers så hadde han ikke kommen seg hjem.. Og har man mista lappen så er det ikke mye annent og gjøre en og drikke.. hehe.. Vet ganske godt hva som skjedde den kvelden, fordi det var jeg som var sjåfør utover de lange timer.. og det med og ta bilde, hadde 60km/t på en rett vei, ikke noe trafikk, hva er problemet med og ta et bilde da?? kjenner jeg Morten rett så er denne bilen bygd for og kjøres med! Det må jo tåle og bli brukt..[/quote Å miste lappen med vilje er det vell strenkt tatt ingen som gjør Kjører du over grensen kommer di å tar deg..... Ferdig med det
muska Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 Og BILL (79 LT 36) gjorde jobben sin Hva skulle vi ha gjort uten den Blir vel rolig en i en ukes tid nå... Greit å lese på Bimmers hva bilen vår blir brukt til da vi er på ferie Kom hjem fra Island inatt 0300... Og la meg si... Jeg er IKKE imponert av kjøringen og herjingen til Morten og det vet han hvorfor
Azeton Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 hmm.. de fikk vel ikke noe måling på deg siden det ikke står noe om det i avisa?
hardrockillious Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Da blir det vel en ny post snart på "deler/bil selges" antar jeg?^^
Azeton Skrevet September 10, 2007 Skrevet September 10, 2007 Samme sier jeg, hvorfor det? Er nå han har tid å skru litt videre. Hva er det du blir anmeldt/tatt for av politiet da?
Morty999 Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 da har jeg også fått dommen min.. blei 6mnd uten lappen og 6500 i bot det.. har ikek gjort ås mye med bilen annet enn å fått bytta sprederne til nye lamper.. og fått fiksa litt småtteri inne i bilen.. fått inn noen instrumenter og litt stasj.. kommer snart noen bilder igjen =)
Morty999 Skrevet September 18, 2007 Forfatter Skrevet September 18, 2007 ja da har bilen fått seg en 3" luftmengdemåler.. og FY F**N det hjalp.. virker som om det har kommet frem 50 hester til nå.. så det var jo gøy
D.Toft Skrevet September 18, 2007 Skrevet September 18, 2007 bilder av begge da.. hvordan var monteringen? plug and play?
Morty999 Skrevet September 21, 2007 Forfatter Skrevet September 21, 2007 det var nok ikke plug and play nei. hehe all inmaten ifra dne lille måtte flyttes ove ri den store.. kan mekke noen bilder
Morty999 Skrevet September 23, 2007 Forfatter Skrevet September 23, 2007 ute en liten tur i Drammen her forrie dagen =)
pkaill Skrevet September 23, 2007 Skrevet September 23, 2007 Det var søt lyd i den men kjørte du uten lappen på streetmeetn i drammen igår da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå