Gå til innhold

Prosjekt m535i'en er vraka... :(


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hoi, nå har jeg lest igjennom hele helsikes tråden din, og må si det at det virker jo som et bra prosjekt! fin bil er det og! ;)

må dog beklage at det gikk kjeis med lappen da. :(

forresten, du er ikke redd for at onkel blå skal sitte å følge med i tråden? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmm.. har nå begynt å få litt problemer.. ALT AV SKRUER RISTER LØS! :( girkassa har løsnet fra motor, hardykoblingen har revna, girkasseforingene er borte, radiatoren har løsnet, reimhjulet på veiva har løsnet opptil 4 ganger, osv osv.. begynner å bli lei det nå.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. har nå begynt å få litt problemer.. ALT AV SKRUER RISTER LØS! :( girkassa har løsnet fra motor, hardykoblingen har revna, girkasseforingene er borte, radiatoren har løsnet, reimhjulet på veiva har løsnet opptil 4 ganger, osv osv.. begynner å bli lei det nå.. :(

hmmm, kvaliteten på mekanikeren som har gått i dass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter litt mere herjing i drammen i går så knakk jeg en drivaksel.. :lol: skal si dere den er JÆVELIG å kjøre med nå.. sveisa sperre og 1 drivaksel.. hehe :lol: men kan jo spinne til evig da. :lol: spinner på 5 gir uten clutch nå :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk til Mikke1981 for utlån av verktøy osv i går/natt.. da måtte jeg har ut girkassa for å fikse giroverføringsgreier.. så tittet jeg da på clutchen og den var HELt ferdig.. så dro vi da til moss til "muska" og hentet en ny clutch samt trykkplate og fikk skrudd et sammen igjen i natt.. ferdsig halv3 eller noe.. men da klarte jeg jo selfølgelig å ødelegge clutchpumpa på girkassa så nå har jeg da kjøprt ifra åmot til drammen uten clutch.. og etterpå skal jeg kjøre til moss ifra drammen her.. håper det går.. hehe

men får prøve å fikse bilen i kveld eller i morgen.. ;)

alt av vibrering som jeg trudde kom fra eksosen har blitt borte.. så det er tydelig att clutchen ikke har vært helt god.. ;) kommer bilder av den.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...