Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvorfor?

ja da er bimmern straks høggeklar.. :(

hele huset er fult av pappesker.. m stylinga ligger i kjellern til lagring osv.. klar til å bli pussa ned å lakkert til den nye bilen.. :)

gleder meg alt.. :D

Skrevet
Vitsen med å bare snakke piss?

Kan du ikke bare få satt over pengene du har skyldt meg i over 1mnd nå?

Trenger du å ta dette i ett åpent forum???

:wink:

Hvis det ikke hjelper privat, så kanskje det hjelper med ydmykelse, tror nok det er det som er poenget hans her..

Men uansett skal jeg ikke legge meg opp i denne saken, for jeg har ingen viten om hvem som snakker "piss" og ikke her.

Skrevet

Hvis det ikke hjelper privat, så kanskje det hjelper med ydmykelse, tror nok det er det som er poenget hans her..

Men uansett skal jeg ikke legge meg opp i denne saken, for jeg har ingen viten om hvem som snakker "piss" og ikke her.

Akkurat! å ikke trenger vi vite det heller! Helt klart att de er uenige! Men la det bli mellom de to!

• 2 weeks later...
Skrevet

Akkurat! å ikke trenger vi vite det heller! Helt klart att de er uenige! Men la det bli mellom de to!

Skal ikke drive å lage svær sak ut av denne diskusjonen her, noen vil si jeg gjør det nå. Jaja, men som Moe sa, eneste måten jeg får kontakt er jo her. Jeg sitter ikke her å blir svindla jeg altså!

Skrevet
Skal ikke drive å lage svær sak ut av denne diskusjonen her, noen vil si jeg gjør det nå. Jaja, men som Moe sa, eneste måten jeg får kontakt er jo her. Jeg sitter ikke her å blir svindla jeg altså!

hvorfor heterdu bmwklovn??? :D

moro å lese dette her...har du fåttnoe dom nå anngående kollisjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...