Anderslien Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Pene felger! Tror M5 optikk kommer til å kle den bra, bortsett fra bakspoiler, som jeg ville ha droppa.Men det er klart, skal man ligge gjennom svinger i 200km/t + så.. Har sagt ja til at jeg skal kjøpe bakspoiler fra en kar, men han svarer meg aldri, så aner ikke om han har sendt den eller ikke. Har han sendt den, bra, Har han ikke, gjør vel egentlig ingenting, hehe. Har ikke betalt enda, så om jeg ikke får den, så blir jeg ikke sur liksom. pocket InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 22:18 Tittel: Ble lekkert med nye felger Very Happy Kledde bilen meget godt! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Meget bra Anders . Og den har virkelig fått finere høyde, å rattet er på plass ser jeg . Blir nok suveren med M skjørt og bakfanger, men enig med Oddis når det gjelder spoiler. Bør kjøpe sølvfarga blink pærer i frontblink syns jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Du trenger ikke legge om dekka på felgene, da disse har rotasjonsretning.. du bare bytter om hjula fra høyresiden til venstresiden, og omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NINK Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Meget pene felger, kledde bilen og senkningen utrolig bra - er på jakt etter noe lignende til min 540 Touring. Hvor mye måtte du ut med? Er det orginale BBS? Rattet så også utrolig bra ut, har du kjøpt helt nytt, eller er det fra en nyere delebil - vanskelig å bytte ratt? Mitt har slitasjehull i skinnet, så jeg er på jakt etter det óg. Hvordan er det med Airbagen? Ellers irriterer det meg at min 540 (1993) ikke har luftinntakene nederst på spoileren, men vanlig - så jeg får vel bytte denne også etterhvert såfremt det ikke krever helt ny fanger, men det gjør det vel ikke. Grattis med nydelig bil, skulle ønske min var like strøken, men hadde ikke tålmodighet til å vente, så kjøpte første og beste jeg så på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Veldig pene hjul, kledde bilen bra! Vet ikke om jeg likte parklysene dine, de var knapt synlige... Synes også at de smale nyrene er penest på E34, men siden du har 540 tipper jeg du ikke bytter Var tøff med sota blinkers bak og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Rattet så også utrolig bra ut, har du kjøpt helt nytt, eller er det fra en nyere delebil - vanskelig å bytte ratt? Mitt har slitasjehull i skinnet, så jeg er på jakt etter det óg. Hvordan er det med Airbagen? Rattet er ikke nytt, kommer fra min Touring . Ikke vanskelig å demontere/montere ratt. Kople av - på batteri, vent i 10min(backup strøm på SRS systemet). Skru av to torx skruer bak på ratt, for å få av Airbag'n. Så er det bare å skru av rattbolt og kople av ledninger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NINK Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Aha.... Tusen takk. En bekymring mindre - på tide med en tur til huggeren da og lete etter ratt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 ble bra detta gitt! pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 parklys i blinklysa ? skikkelig US style det jag har det på min 325IS og Hadde jeg ogsaa paa min E36 i norge.. Begynte med Orange lys til jeg ble stoppet av onkel politi og fikk mangel lapp.. endte med hvite.. bedre der enn i midten ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2007 Meget bra Anders . Og den har virkelig fått finere høyde, å rattet er på plass ser jeg .Blir nok suveren med M skjørt og bakfanger, men enig med Oddis når det gjelder spoiler. Bør kjøpe sølvfarga blink pærer i frontblink syns jeg . Ja, var jo helt sinnsykt lav når du så den på Rudskogen. Ble mye bedre å kjøre også når jeg fikk den litt høyere bak. Sølvfarga blink, hmm, kanskje det Turbo-Knut InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 22:42 Tittel: Du trenger ikke legge om dekka på felgene, da disse har rotasjonsretning.. du bare bytter om hjula fra høyresiden til venstresiden, og omvendt Wink Ja, kan jo gjøre det, men jeg fikk med to helt nye felger, og jeg syntes de er ekstra fine, så da vil jeg ha de på førersiden så jeg ser de hver gang jeg går inn i bilen, hehe. Dr_S InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 23:19 Tittel: Veldig pene hjul, kledde bilen bra! Vet ikke om jeg likte parklysene dine, de var knapt synlige... Synes også at de smale nyrene er penest på E34, men siden du har 540 tipper jeg du ikke bytter Wink Var tøff med sota blinkers bak og! Parklysene er mye mer synlige enn de er på bildene. Kameraet gjorde noe rart med de. Bildene ble mørke. Jeg liker de godt Syntes egentlig de brede nyrene er finere. Ikke fordi jeg har det selv, men syntes bilen får et tøffere utseende av det. Men smaken er som baken NINK InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2007 23:00 Tittel: Meget pene felger, kledde bilen og senkningen utrolig bra - er på jakt etter noe lignende til min 540 Touring. Hvor mye måtte du ut med? Er det orginale BBS? Rattet så også utrolig bra ut, har du kjøpt helt nytt, eller er det fra en nyere delebil - vanskelig å bytte ratt? Mitt har slitasjehull i skinnet, så jeg er på jakt etter det óg. Hvordan er det med Airbagen? Ellers irriterer det meg at min 540 (1993) ikke har luftinntakene nederst på spoileren, men vanlig - så jeg får vel bytte denne også etterhvert såfremt det ikke krever helt ny fanger, men det gjør det vel ikke. Grattis med nydelig bil, skulle ønske min var like strøken, men hadde ikke tålmodighet til å vente, så kjøpte første og beste jeg så på. Jeg ga 6500kr inkl. frakt. Frakt kom på omtrent 1000kr. Originale BBS felger ja. Kostet visstnok 36.000kr nye med dekk (dekka koster 2700kr stykket). To helt nye felger og to helt nye dekk, også var det en felg som var litt kantkjørt, også var det to dekk som var slitt på innerkant, men merker ikke noe av dette på kjøreegenskaper eller vannplaning egentlig ettersom disse sitter bak. Rattet er fra en nyere E34. Kjøpt av Steffan C på forumet her. Det du må gjøre for å bytte til en nyere type er å spleise sammen litt annerledes ledninger + at du må bytte en brakett så du får en hvit tapp på andre siden av det som er originalt. Ganske enkelt og greit egentlig. Jeg kobla ikke ut batteriet eller noe, bare slo av tenninga. Gjorde det sist gang jeg bytta også. Måtte heller ikke nullstille airbaglampa denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå