Bmw540ia Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hei eg må desverre selge bilen min på grunn av eg ska gå skule te høsten og har ikkje råd te å ha bil då ta ein titt på linken te autodb og gi ein lyd på 90 62 12 96 eller PM om du er interessert/lurer på no http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1532973 Prisen er no 110000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw540ia Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juli 3, 2007 Share Skrevet Juli 3, 2007 Dette er utrolig mye bil for pengene! Du bør nevne at bilen ikke er ombygd (noen henger seg opp i det) Jeg kan nevene at det koster ca 150000,- bare i avgifter hvis man skal importere en tilsvarende bil. Da kommer bilen i tillegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 intressert i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Dette er utrolig mye bil for pengene! Du bør nevne at bilen ikke er ombygd (noen henger seg opp i det)Jeg kan nevene at det koster ca 150000,- bare i avgifter hvis man skal importere en tilsvarende bil. Da kommer bilen i tillegg... Betyr det at du mener listepris her er ca. 260ooo?Litt drøyt, spør du meg. Men selger skal dog bare ha 110ooo,noe som også virker nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Meget pen bil hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.Wenaas Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Mye skal du ha ekstra for felgene? Hvilke typer felger er det egentlig? Du nevner noen 17" , hvilke felger er det snakk om? Er ute etter E34 , og en 540 hadde jo vært artig Er lite av pene e34 til salgs om dagen, men denne så jo meget pen ut. Har du bilder av motor å legge ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Dette er utrolig mye bil for pengene! Du bør nevne at bilen ikke er ombygd (noen henger seg opp i det)Jeg kan nevene at det koster ca 150000,- bare i avgifter hvis man skal importere en tilsvarende bil. Da kommer bilen i tillegg... Betyr det at du mener listepris her er ca. 260ooo?Litt drøyt, spør du meg. Men selger skal dog bare ha 110ooo,noe som også virker nok. Mener bare at skal du importere deg en lignende bil,koster det deg 150000,- + det en evt. Tysker forlanger for sin bil. Hva listeprisen er aner jeg ikke. Om man skal bruke 100 lapper på en bil, å ønsker masse bil (motor,luxus osv),da mener jeg overnevnte bil bør vurderes kraftig. Koster vel en "storing" ny i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juli 4, 2007 Share Skrevet Juli 4, 2007 Hmm.. hadde jeg bare hatt 105 ekornskinn nå, så hadde jeg kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 Bmw540ia Ser du skriver i annonsen att den har både antispinn og diffbrems,stemmer det?Det vanlige er vel att den har bare en av delene. Forøvrig synd den ikke har ac/klima.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Juli 5, 2007 Share Skrevet Juli 5, 2007 pen bil! ikke gærn pris heller, med tanke på at det er 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw540ia Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2007 glømt ut å gå innom her gitt:P hehe bilen er desverre solgt nå, 110000 med 18 tommerne gikk den for;) kom ein ifra nordland og kjøpte den så å sei usett, såg på den når han kom med bil ifra nordland:) men har eit sett 17" eldre bredkantfelger til salgs med utslitt dekk og ein liten bulk i ene bak(men trur den skal gå å avbalansere bra fordiom:) ) ska legge ut annonse her om eg får til å legge ut bilder:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg