Gå til innhold

e34 540ia selges SOLGT


Bmw540ia
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Dette er utrolig mye bil for pengene! Du bør nevne at bilen ikke er ombygd (noen henger seg opp i det)

Jeg kan nevene at det koster ca 150000,- bare i avgifter hvis man skal importere en tilsvarende bil. Da kommer bilen i tillegg...

8)

Betyr det at du mener listepris her er ca. 260ooo?Litt drøyt, spør du meg. Men selger skal dog bare ha 110ooo,noe som også virker nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du ha ekstra for felgene? Hvilke typer felger er det egentlig?

Du nevner noen 17" , hvilke felger er det snakk om?

Er ute etter E34 , og en 540 hadde jo vært artig :) Er lite av pene e34 til salgs om dagen, men denne så jo meget pen ut. Har du bilder av motor å legge ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er utrolig mye bil for pengene! Du bør nevne at bilen ikke er ombygd (noen henger seg opp i det)

Jeg kan nevene at det koster ca 150000,- bare i avgifter hvis man skal importere en tilsvarende bil. Da kommer bilen i tillegg...

8)

Betyr det at du mener listepris her er ca. 260ooo?Litt drøyt, spør du meg. Men selger skal dog bare ha 110ooo,noe som også virker nok.

Mener bare at skal du importere deg en lignende bil,koster det deg 150000,- + det en evt. Tysker forlanger for sin bil. Hva listeprisen er aner jeg ikke. Om man skal bruke 100 lapper på en bil, å ønsker masse bil (motor,luxus osv),da mener jeg overnevnte bil bør vurderes kraftig. Koster vel en "storing" ny i Norge :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glømt ut å gå innom her gitt:P hehe

bilen er desverre solgt nå, 110000 med 18 tommerne gikk den for;)

kom ein ifra nordland og kjøpte den så å sei usett, såg på den når han kom med bil ifra nordland:)

men har eit sett 17" eldre bredkantfelger til salgs med utslitt dekk og ein liten bulk i ene bak(men trur den skal gå å avbalansere bra fordiom:) )

ska legge ut annonse her om eg får til å legge ut bilder:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...