320it Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvordan legger jeg ned baksetene i en e36 sedan? Og hvordan får jeg ut hattehyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Ganske sikker på at det ikke går å legge ned setene på sedan, bare coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askretti Skrevet Juni 21, 2007 Share Skrevet Juni 21, 2007 Bakseteryggen er delt i to, det er noen håndtak i midten oppe på ryggen. Stikk inn fingrene og dra! Da kommer de. Og dette er på sedan.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 finner ingen håndtak. får av den nederste delen på setet, men finner ikke ut hvordan seteryggen sitter fast. og hvordan får man av hattehyllen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Er det ikke håndtak øverst på setet så går det ikke å legge ned. Om du har fått ut sittedelen så skal det være noen skruer til ryggdelen som sitter i hvert hjørne av ryggen i bunn og muligens en i midten. Når disse er skrudd ut så er vel seteryggen bare til å løftes rett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Du må bare dra og røske Har dratt ut baksetene selv når jeg skifta setetrekk...De sitter i noen gode fester som du rett og slett bare drar dem utav..Og presser dem inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2007 er det bare å dra i seteryggen og? hvordan får jeg løs hattehylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TB328i Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Ganske sikker på at det ikke går å legge ned setene på sedan, bare coupe... det går på sedan også, om man har nedleggbare seter da... det er det ikke alle som har. ikke alle coupeer heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Juli 2, 2007 Share Skrevet Juli 2, 2007 Ryggen din sitter på samme måte som setet ditt. setet drar du rett opp mens ryggen drar du rett ut. hattehylla di sitter festet i fremkant med noen propper. du må også ut med sidepanelene som går opp fra hatthylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2007 er ALT på bmw klipset fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå