PIIIPower Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Synes det ble litt trangt.. Noen som har kjørt med dette oppsettet?
Mpowerman Skrevet Juni 21, 2007 Skrevet Juni 21, 2007 Jeg har samme dim på felgene men ET18 og det går helt fint.
R Andersen Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hvis du bruker spacere så blir det jo enda trangere.. Hvis det var i skjermkanten problemet lå?
PIIIPower Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Nei, det er bak som er litt uggent. Ut mot skjermene er der veldig ok. Dekket tar inntil bakveggen når jeg monterer det, man går løst nå jeg tar unna jekken. Bilen er seff. ikke senka.
-Lasse- Skrevet Juni 22, 2007 Skrevet Juni 22, 2007 Hvis du har god klaring til skjermbuen er det jo bare å hive på noen spacere og prøve. Det vil jo også gi en råere look når du får pressa felgene mer ut
PIIIPower Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Skrevet Juni 22, 2007 Og dette er da seff TUV godkjent neida, men det er god plass i alle bauger og kanter, men god nok plass hadde vel vært bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå