Gå til innhold

Opppussing E30 IX TBO Kitt til m20b25?


Sweet_Protec
 Share

Anbefalte innlegg

Har en E30 IX som jeg har pusset opp! og jeg tenkte jeg skulle legge ut dette her!

Har en del bilder av fremgangen her!

Så tenkte jeg kunne dele noen bilder med dere!

Det som har skjedd er:

M-tech2 front og bak fanger!

Felger!

Koni just. foran og ujust. bak!

Effektanlegg 2x 2'' fra manufold

PowerFilter

Anlegg

M3 Seter

Det er litt av det som sitter på/ i bilen!

Bilen har blitt ned pusset og lakkert oppigjen i orginalfargen! Diamantsvart!

Bilen ned pusset og fin!

04032007957.jpg

M3 Setet sjafør!

04032007976.jpg

Inni! Strøkent!

04032007960.jpg

Det nærmer seg!

>

Endelig ferdig! Det tok bare et og halvt år!

200620071231.jpg

200620071233.jpg

200620071235.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, utrolig pen bil du har fått deg der:D holder på med akkurat samme bilen sjøl, bare at min er en 86 mod! bare at min står i litt verre stand enn din, men sånne bilder gir meg skikkelig arbeidslyst, men hvorfor har du ikke mtch2 sidepanelene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei tusen takk for at dere synes bilen min er fin!! Den blir å se live den 1 og 2 august under bmw dagene på vålerbanen! Grunnen til at jeg ikke har satt på sidepanelene og vingen er atte jeg vil ha skjermbredderne til IX på og skjørtene! Spoileren vil jeg ikke ha fordi synes E30 er penest uten vinge! Så lenge det ikke er M3 da : )

Men koslig å høre hva dere synes! Dette er bare den første E30 min av maaange jeg skal ha! så blir nok en komplett Mtech2 etterhvert uten 4x4 og med litt mere hester!

Jeg har planer om turbo og datasprut på den til neste år! Noen tips til dette?

Hvor det er billig og Hvordan dette gjøres på best måte? : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor har du ikke mtch2 sidepanelene?
Få på resten av dekslene til m tech2 på dørene og vinga

+1

Hvor det er billig og Hvordan dette gjøres på best måte?

For å overlade en bmw på best måte. Så er det først og fremst en ting du må få forståelse for. Det er _ikke_ billig.

Ta en prat med Oddis her på forumet. Og hør med han på hva budsjettet hans ligger på til dags dato.

Klart, man kan jo kjøpe noe billig og satse tøflene på at det holder...

Men, det vil jo bli som å kjøpe basskasse på Europris, for så å stille opp i NM i dBdrag.. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

og at jeg skal ha turbo og datasprut er ikke noe problem! hvis du mener det er koster skjorta hakke du prøvd mye på en bmw! Bmw'er er utrolig holdbare biler! som er LETTE og få ut hester av! Null stress med busjett! og alt holder bare man bruker det man har slik det tåler og brukes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. det er faan meg det værste vrøvlet jeg har hørt!

nei,klart du er vet jo bedre enn meg du når det gjelder bmw du gutt

at du skulle stille i dbdrag med bilen din? har jeg sagt det? nei, jeg brukte en metafor!

med mindre du har bassekasse fra europris da? hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le jeg og. :)

Har selv blitt ledd av tidligere pågrunn av så billige turboplaner, men etterhvert som folk har banka litt vett inn i skallen på meg har selv JEG forstått at det er dyrt å bygge turbobil fra grunn av :P

Greit, BMW motorene er holdbare de, men det er jo selvfølgelig hvis innmaten blir maskinert og behandla på riktig måte det. :)

Hvis du skal hente ut mer enn 0,5 bar (først ved det trykket ting i det heletatt begynner å røre seg i en turbomotor), så skal det MYE mer til enn turbo, datasprut grenrør, cooler og rør.

Nei, turbomotorer er sjeldent billige de.

Men for all del, lykke til.

Bare annbefaler hvis du vil gjøre det billig, at du heller bruker de pengene på utseende, detaljer og understell akkurat nå, så sparer du heller til et senere tidspunkt når det står minst 50 000kr ekstra på konto før du bygger motor, så får du enda fler hester, og mye mer holdbar motor.

Skal man bygge noe rått, så MÅ innmaten behandles, og det er den som koster penger.

Forøvrig kan et slikt bygge fort finne på å overstige både 100 tusen og enda flere tusener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...