bmw-320i Skrevet Juni 22, 2007 Share Skrevet Juni 22, 2007 hei eg har ein e30 325 g den har eg bygd om te turbo og har jo lyst å få detta i papira. noen som veit om det er vanskeleg?? men er det ikkje berre til å banka den slik at den viser under 170 hk? noen som veit dette? noe annet som må gjerast for å få dette til med effekt på under 170hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Det går sikkert å få benka den til under 170, men biltilsynet er desverre ikke helt idioter så trur ikke de vil godta de for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Effektmessig så er det jo bare og kjøre 0,1 i trykk det. Bikker vel ikke så langt unna 170 hk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Umulig er det ikke. Er en tråd her hvor du kan lese om en som har fått det godkjent. Hvis ikke så har du jo TÜV i Tyskland som en siste utvei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-320i Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2007 hmmm. ser jo ut som det skal gå etter eit år med skruing. men er vel sikkert det besta og skru alt av og få den godkjent uten turbo. at alt av og sette det på ette eg har vore hos biltilsynet. hehe. men får se korleis det går. kejm meg aldri til gatebil i sep viss ikkje. må jo noen bmwa opp dit og redda showet det oppe og da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 I korte trekk så er det en telefon til den rette instans i tilsynet (teknisk avdeling) der du får prate med en de mener er mannen/kvinnen som kan dette med ombygging. Du får beskjed om og sende en søknad om hvilke forandringer som skal gjøres. Denne søknaden bør selvsagt være saklig og ryddig formulert. Da er du på vei mot en ombygging som kan gjennomføres med godkjenning som resultat. Like greit og ringe dem med en gang i stedet for og plage rundt med tusen spm her inne. Hvilke svar og erfaringer folk sitter med her inne ang. en godkjenning er helt avhengi av hvor/hvem de har hatt kontakt med under ombygg/godkjenning. Det faktiske forhold DU som ombygger og TILSYNET du har kontakt/dialog med er faktisk det som avgjør hvilke problemer/svar/løsninger du står overfor underveis. Som sagt... Start det hele med en telefon eller 5 med en gang. Liten vits og sitte her inne og mase om problemer og synsing ang. tilsynet og dets antatte synspunkt/meninger før man har en kontakt med dem liksom. Legger til at 15% økning er noe man bør bruke for alt det er verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå