Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Du får se det positive i det og benytte sjansen til å få bort de grusomme påteipa chromegjellene til 49,90! Aldri så vondt at det ikke er godt for noe.. ;)

Hvite sideblink, til og med oransje sideblink, er mye penere enn det der. Det ser ut som en raggare fra Litauen.

Ellers pen bil og tøff farge - synd med avkjøringen..

PS: Det lønner seg sjelden å ha full kasko på en bil til under 50-60 lapper..

Skrevet

Hva er bakpanel?

Ser ut som en grei liste det der. Kunne fikset opp de fleste biler med den hehe

Noen planer om hva du skal kjøpe av fjær og demper?

Skrevet

bakpanel er vell bakplate. der skaden er bak som du serpå bildet. bilen ser ganske bra ut, synd det med de skadene, synes lakken er ganske pen på den. men ettersom jeg har skjønt så skal du lakke bilen i en annen farge? eller blir det den samme?

Skrevet
Du får se det positive i det og benytte sjansen til å få bort de grusomme påteipa chromegjellene til 49,90! Aldri så vondt at det ikke er godt for noe.. ;)

Hvite sideblink, til og med oransje sideblink, er mye penere enn det der. Det ser ut som en raggare fra Litauen.

Ellers pen bil og tøff farge - synd med avkjøringen..

PS: Det lønner seg sjelden å ha full kasko på en bil til under 50-60 lapper..

Chromegjellene skal vekk ja. Blir enten til at jeg sveiser på plate, så det blir helt flatt, eller at jeg kjøper nye speil, og setter blinklys på skjermen igjen. :) Har ikke helt bestemt meg .

Har skjønt det ikke lønner seg med full kasko.. Men men..

Skrevet
Hva er bakpanel?

Ser ut som en grei liste det der. Kunne fikset opp de fleste biler med den hehe

Noen planer om hva du skal kjøpe av fjær og demper?

Regner med det blir bilstein dempere :) Fjærer vet jeg ikke helt ennå. Skal ha 60/40 senk hvertfall. Så er jeg på utkikk etter noen 18" felger med litt kant :)

Skrevet
kjøpe de korte demperene sammen med meg da :-)

hehe... skal lete lenge for å få de korte så billig tro jeg ;-) blir fet med svart ;-) hihi :-)

ad|os, hiv deg på du å :-P

Ja, får se til neste lønning om det blir noe ;D Hehe :)

Skal bli tøft med den fargen ja ;)

Skrevet

Ja det vil jeg tro ;) Hehe. Du får hive deg på! :) Men jeg får ikke betalt mer enn mitt eget. Om jeg får betalt det. Lakkereren trakk seg :\ Så må finne ny. Og anlegget mitt er fuckt :\ Forsterkeren kuttet ut i går, så holdt jeg på litt nå. Så slo jeg på spilleren, og plutselig var hele bilen full av røyk. Var redd jeg hadde gjort samme tabben som Rabies. Men nei. Var forsterkeren som røyk som en jævla pipe. Faen. Får se om jeg får sjekket den i dag. Kjipt når det er forsterker til 16 000!

Skrevet

Men da har vi en avtale, Marius betaler for alle som skal lakkere bilene sine hehe

Lurt å ha en så dyr forsterker :lol: Men hva har du gjort med sikringene siden ikke de tok kvelden før hele forsterkeren røyk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...