Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe... kapsler er rått :-)

har heldigvis noen helt greie 15" alufelger :-)

meket du forresten forskjell med klossene? har skissa skiver, men tror jeg må få tak i noen bedre klosser...

Skrevet

Er vel helt vanlige klosser.. Kjøpte ikke sånn greenstuff.. Merker at bremsene er mye bedre enn de var, men er ikke noe helt sykt akkurat. Men jeg klarer å stoppe når jeg skal :)

Skrevet

hehe... ja, for jeg kjøpte brembo... merket litt bedre bremsing, men må nok kjøpe bedre klosser... men må nok prioritere å fikse ABSen før isen legger seg... hehe

• 2 weeks later...
Skrevet

Da kommer et par bilder av bilen bare :) Har vært lite som har skjedd her i det siste.. Det som har skjedd på bilen i det siste er at jeg har byttet starteren, og så har jeg byttet bremser på bilen.

7pkpjz1jpxbz92l8zvba.jpg

rjnvjcfe899cegn3nvq0.jpg

77haqe7myqst3e0pw9xc.jpg

k1gdtyj10xzztaqhzgib.jpg

Skrevet

Videre planer jeg har på bilen er 60/40 senkesett, m3 gt vinge, Kerscher "KMT" frontspoilerleppe. Og kanskje noen nye felger.. Da i 18". Og noen ordentlige "luftinntak" på siden, i steden for de jævla Biltema greiene..

Skrevet

m3 gt vinge ja ;-) ikke dumt... gleder meg til å få på min også etterhvert :-)

syntes listene dine ser veldig grå ut, kanskje bare lyset, men kjøp autoglym bumper care, så får du de fine og svarte igjen i såfall :-)

kerscher kmt? er den den som stikker langt ut? hmmm... litt skeptisk til den jeg, men kan sikkert bli bra :-)

Skrevet

hehe... men det er bra :-)

ja, men hvis du skal senke bilen mye blir den ikke lett å kjøre med ;-)

du har jo orinal m fanger og leppe, kjøp heller de to små splitterne :-) blir mer bad ass ;-) hehe...

har sett en del biler med den leppa, og samtlige er skrapt... hehe... den bygger en del utover da, så hvis det blir en brått kant så er den no dritt... hehe... jeg hadde på den rieger leppa som bygger ned og ut.... var umulig å kjøre med :-/

men det er jo bare å prøve :-) hehe

Skrevet

Ja, kanskje jeg heller skulle tenkt på de splitterne da :) Har tenkt på de, men lagt det litt fra meg.. Men da kan jeg se på det da.. Er 60/40 senk for mye ? :) Søskenbarnet mitt hadde det på sin e36, han sa det gikk greit å kjøre med.. Så ser det jo veldig bra ut :) Hvor mye koster de splitterne ? Og hvor kan de kjøpes ?

Skrevet

ja, gjør det ;-) ebay er en fin plass.... de er ikke orinale men koster 49.99 dollar og 49.99 i frakt... så det blir vel 600 kr, de orginale koster hmmm 1100 kr stk, pluss frakt! men de er jo ganske like.... får mine til uka regner jeg med, så jeg legge ut bilde da så kan du se de ;-) kanskje jeg hiver de på før treffet, hvis jeg får de ;-)

nei nei, senkinga er fin den :-) men det blir lavt foran, når den er på vippen, pluss at fangeren bygger godt utover hvis du skal ha på kerscher leppa ;-) hehe...

Skrevet
Utrolig fin bil, for ikke å snakke om fargen!

Kunne du sendt farge koden på PM? og evt. pris på 1liter om du har det?

Fikk sikkelig lyst til å ha den fargen på 02en min :)

PM sendt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...