Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja, gjør det ;-) ebay er en fin plass.... de er ikke orinale men koster 49.99 dollar og 49.99 i frakt... så det blir vel 600 kr, de orginale koster hmmm 1100 kr stk, pluss frakt! men de er jo ganske like.... får mine til uka regner jeg med, så jeg legge ut bilde da så kan du se de ;-) kanskje jeg hiver de på før treffet, hvis jeg får de ;-)

nei nei, senkinga er fin den :-) men det blir lavt foran, når den er på vippen, pluss at fangeren bygger godt utover hvis du skal ha på kerscher leppa ;-) hehe...

Ja ta å legg ut bilder når du får de da :) Da er jo det noe å tenke på, å bestille fra eBay :) Om du bare kunne sagt ifra hvem du kjøpte av der, eller kommet med noe link eller noe ? :)

Uansett, så kommer det ikke på før etter vinteren. Ikke senkesett heller.. Gidder ikke være noe brøytebil :lol:

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var farlig å sende linken til meg :) Haha.. Nå har jeg funnet M3 lister også :) Og sånn ringer til speedometeret .. Klare grøftelys har jeg også funnet.. Hehe. Men kan alle sende til Norge? Og hvor mye er prisen på det?

Skrevet

hehe :-) blir bare bra det :-P

så lenge du kan betal så sender de det til toppen av galdøpigg og glittertin.... hehe...

det eneste som var litt stress var betalinga... men den kom seg etterhvert... hvis du kjøper av eurosportgarage typisk som de splitterne, så må du bare sende mail, si at du er fra norge, og si at de må skrive sin bruker id, hvem som skal motta pengene og pris... så må du vel bruke western union for å betale...

det gikk veldig greit for meg :-)

prisen variere vel en del, men det ligger vel opp mot en 50 (250-300 kr) dollar kan jeg tenke, men hvis du tenker etter sparer du en del penger på å kjøpe der og frakten er jo ikke så veldig mye dyrere en den norske egentlig... sånn som motorteknikk tar jo ca 200 for å sende fra skien liksom...

Skrevet

Da har jeg fått på vinterdekka.. Det er tøft ! Eller ikke.. Off.. Men har tatt noen bilder da, så kan legge ut.. Nyvaska bil før treffet i Kristiansand :)

ayb2swjrgduqduczlfvm.jpg

Fortsatt sommerfelgene på! :)

ywuu2vb9coawjmpfxtbk.jpg

Gutta er klare til treff.. Hehe

gn605qt7gox1z0xihbsp.jpg

Stopp i Arendal på vei ned

nd3aefi287p8dr4kx6w6.jpg

dd1yuie3wpviz8qbhpmq.jpg

Jessda :)

Skal legge ut bilder senere i dag, så kan dere se hvordan bilen ser ut etter over 100 mil på salta jævlie veier, og snø og regn og drit. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...