Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du husker bilen min fra treffet, så hadde jeg de splitterne. Bygger omtrent like mye ned som den leppa, men du har mer klaring midt under da det ikke er noe på midten.

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heldig dere som har salt på veien:P Her i Trondheim er det for glatt til tider. Min første vinter med lappen, e36`n er som bambi på glattisen! :P Men fett å ligg bredt ;D

• 2 weeks later...
Skrevet

Vært stille i det siste nå. Hehe..

Det som har skjedd, er at jeg har montert shortshift :) Hjalp skikkelig på kjøre-følelsen. Deilig :D

Og så har jeg byttet hattehylla, og satt inn sånn med rullegardin, men jeg har ikke fått meg til å lage fester oppi taket enda.

qt5xitfta66kne7nd3r7.jpg

Sånn ble da den. Syntes det ble kult. Skal kjøpe basser nå også, så da satte jeg inn 2 bassrefleksrør, i steden for 6x9erne. :)

Skrevet

Ja, også har jeg tenkt på å bytte de knappene til å ta vinduene opp og ned. For de har jeg ikke lys i, og det vil jeg ha. Noen plasser det er å få tak i? Så vil jeg at de skal være sånn at man kan trykke èn gang, så går vinduet enten helt opp, eller helt ned også. Går det ann, siden det ikke gjør det nå, eller er det mye greier ?

• 3 weeks later...
Skrevet

Da var dagen der, for at jeg skulle smelle.. Fader. Kjørt i fjellveggen. Hva gjør jeg nå ? Saken er den at det var ganske glatt, og jeg kjørte ikke fort.. 50-60 i 80 sone. Men så møtte jeg en idiot, som kom fort, halvveis i mitt kjørefelt, og ikke svingte, så jeg måtte svinge unna for han, og da glei bilen, og kom igjen på kontran, og for rett i fjellveggen/ grøfta, med rompa først. Det som er ødelagt er bakfanger, venstre skjerm, bakluke (bulk), sprekk i frontfanger, masse hakk og riper, og hakk og riper i helt nye felger.

Hva gjør jeg nå ? Får jo ikke tak i han som kjørte den andre bilen, siden han ikke stoppet, og jeg ikke vet noen ting. :(

Skrevet

håper du har fullkiasko?

da betaler du en egenandel som blir vell bilen stelt. vis det blir taksert som vrak så kjøper du vraket og fikser det får penga du får. eller du ikke gjør noe angående forsikring. bare pusser opp bilen selv. det vil si ny lakk over hele bilen. pusse fangere osv. skjifte det som må skiftes. harmlig at sånt skjer. skjedde med meg for 4 uker sidedn snart og. kom i en sving. var snø og glatt. kjørte sakte men bakhjul glei i svingen så var det langt ned på den ene sia så la over det jeg kunne og ga litt gass men det gikk bare rett i autovernet på andre sia. sklei vidre nedover sidelengs og kjørte romba inne litt lengre ned og fikk en fin bulk der. alt skal jeg fikse selv ;D har begynt eneste jeg mangler er frontfanger og lakk. har kjøpt inn alt av panser osv.. lykke til dude. føler med deg :S

Skrevet

Kondulerer... Ikke noe greit når slikt skjer, og hvertfall surt når det er noen andre som er skyld i det og de ikke kan gjøre opp for seg. Får hvertfall håpe at han ikke så hva som skjedde med deg...

Håper uansett det gikk bra med deg og eventuelt de som satt på med deg.

Først og fremst, har du kasko på bilen? Har du dette er det bare å fylle ut skademelding å få sendt inn. Høres ut som en relativt omfattende skade som det nok vil koste en del å få fikset.

Er ikke sikkert på hva som skjer dersom du ikke har kasko, men da det ikke er noen andre som er innblandet (ingen andre som fyller ut skademelding) vil det nok være vanskelig å få ut penger. Ja, vet det ikke var din skyld, men hjelper desverre lite.

Dersom du hadde passasjerer med deg kan det hende det vil hjelpe deg litt hvis de blir oppført som vitne, men er nok skeptisk likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...