Gå til innhold

Hvem farge skal jeg velge?  

16 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg velge?

• 299 - Techno Violett
      8
    • 181 - Diamantsvart
      8
    • Annen?
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

med full kasko vil det gå greit for vi håpe. bare ring inn til forsikrings selvskapt og meld fra. de sier hva du skal gjøre fra der av.. blir nok levert til sjekk av skadene. kondulerer

Skrevet

Er mest redd for lakken jeg.. Du får igjen for original lakk, og tipper den lakken den er dyrere.. Også må du vel lakke hele shiten for å få det noenlunde likt??

Skrevet

Jess, må det, men jeg driter i forsikring tror jeg, for det er jo bare no drit alt sammen med det greiene der. Selv om jeg har full kasko, så lønner det seg vist ikke :S

Så da blir det å bytte delene som må byttes, og rette ut bulker, og sparkle og surre, og hel-lakkering :D Og style den opp skikkelig.. Dette blir moro tror jeg :) Bare ikke for pengepungelungen :)

Skrevet

Hehe, jaa :D Jeg kommer etter nyttår nedover en gang ;D Hehe.. Men det blir vel ikke før snøen forsvinner, og vinterdekka er på igjen.. Hehe. Men det er vel først når snøen forsvinner her, at dere får snø nedover ;) Haha

Skrevet

Hehe, du vet planene ja ;) Men det er baare du som vet å :) Og sånn får det bli, til bilen er ferdig :D Hehe.. Må vel komme med BMW.. Skummelt med Vovlo.. Hehe. Plutselig ryker lappen :P

Skrevet

kjører du volvo nå? faen! går sikkert med grisetrange bukser, skinnjakke, smykketøy i øra og rundt halsen, volvo caps og bryllkrem nå og? bare for å toppe det av hehe.......

Skrevet

ja, er du nå så sikker på det :-P plutselig blir jeg full og legger det ut ;-) haha :-) nei da...

du blir nok ikke halshogd hvis du kommer med volvo for min del... men vet ikke hva arendalsgutta kan finne på ;-)

Skrevet

kan faenmeg ikke huske å ha hilst skikkelig på dere på treffet...var vel for opptatt med å fryse ræva av meg....men mener jeg burde huska bilene da...rart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...