Anderslien Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Jeg skal kjøpe M5 styling til min E34 nå. Sideskjørt og bakfanger. Jeg har funnet billig brukt bakfanger på koed, men sideskjørt koster fort 2000kr brukt der. Så hvor får jeg skaffet det billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumpin Skrevet Juni 23, 2007 Share Skrevet Juni 23, 2007 Dette er noko eg lurer på også....har sett pakke med front og bakfanger + sideskjørt til rundt 9000.....dette var brukt....Men har hørt at det går an å få tak i dette billigere enn det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Dette er noko eg lurer på også....har sett pakke med front og bakfanger + sideskjørt til rundt 9000.....dette var brukt....Men har hørt at det går an å få tak i dette billigere enn det... Ja, det høres veldig dyrt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 www.ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå