LeRE Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 hei allesammen =) jeg har akkurat kjøpt meg en 524 1991mod =) men ehhm , det er sånn at når man kjører over 80km/t så begynner det å riste som fy , å enda værre når man skal bremse need fra 80 ;s Hjelp ? (A) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Bremseskiver? Hvordan er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Det kan nok hjelpe med å bytte skiver her ja. Ville også prøvd med en avbalansering av hjulene, hjelper ikke dette så er det nok noen dårlige foringer ute og går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Ja, men kan vel være bærekulene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Senterringer i felger? Kast/skeive felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeRE Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 hmm, han som solgte den sa at ett hjullager va gåent å kansje ei foring bak, den går som en drøm opp til 80km/t etter det så rister den som fy. når man skal bremse ned fra 80 er det sånn at man NESTEN ikke klare å holde igjen rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg ville som sagt sjekket bremseskivene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eide Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Kast i bremseskiver gir normalt sett risting kun ved bremsing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeRE Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Akkurat når den går over 80 det begynner å riste:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Gå over bærekuler og foringer i forstillingen. Du får jo risting uten å bremse og forsterker ristingen stort når du bremser, å opphavet er garantert slitne forstillingsdeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeRE Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 Gå over bærekuler og foringer i forstillingen.Du får jo risting uten å bremse og forsterker ristingen stort når du bremser, å opphavet er garantert slitne forstillingsdeler. ahh okey , noen som vet om det er dyrt for sånne deler? åsså om det er mye arbeid? Takker for svar=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 hmm, han som solgte den sa at ett hjullager va gåent å kansje ei foring bak, den går som en drøm opp til 80km/t etter det så rister den som fy. når man skal bremse ned fra 80 er det sånn at man NESTEN ikke klare å holde igjen rattet Det fult mulig å kjenne risting med dårlig foringer i bakstilling. Kjenner en kar som byttet stortsett alt i forstilligen, før du fant ut at det var en foring i bakstilling.. Hvis der er kast i bremseskiver skal man vel også merke det når man bremser ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Slik var min e34 også, det var casterstag foringer som var dårlige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeRE Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 hmm, han som solgte den sa at ett hjullager va gåent å kansje ei foring bak, den går som en drøm opp til 80km/t etter det så rister den som fy. når man skal bremse ned fra 80 er det sånn at man NESTEN ikke klare å holde igjen rattet Det fult mulig å kjenne risting med dårlig foringer i bakstilling. Kjenner en kar som byttet stortsett alt i forstilligen, før du fant ut at det var en foring i bakstilling.. Hvis der er kast i bremseskiver skal man vel også merke det når man bremser ? det jeg syns er litt rart er at den begynner å riste akkurat når man kommer opp i 80 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Som jeg sier, prøv en avbalansering av hjula. Begynn med det billige og enkle først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå