GtiGtr Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 Hei.. Har kjøpt meg noen felger fra usa og lurte på om de var mulige å godkjenne.. Kjører på 8,5x18 ET 30 med 225/40x18 fremme og 9,5x18 ET45 med 255/35x18 bak.. Er dette mulig å få godkjent? Der jeg kjøpte felgene trodde de at det skulle gå om jeg fant godkjenningspapirer på felger med samme spesefikasjoner.. Felgene står på en E46 323Ci 2000mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 jeg fikk skrevet felge/dekk i vognkort uten noen godkjenningspapirer på felgene. Rulleomkrets og sporviddeforandring er det som ble sjekket hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2007 et 30 er vel det som er problemet fremme.. er vel 42 orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 24, 2007 Share Skrevet Juni 24, 2007 For å si det BT sa til meg.. "Vi trenger TUV papirer eller lignende på den _aktuelle_ felg, med det _aktuelle_ innpress, til den _aktuelle_ bil..." Lykke til... Men det er visst ikke helt umulig.. Bare spørs hvor du reiser hen.. Og han fra USA har jo IKKE snøring på reglene i verdens strengeste land.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dvil Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Vet ikke om det hjelper, men det står litt her: http://www.dekkservice.no/tema/kravfelger.html http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=22421 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ingen som har samme dimensjoner på en e46?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 For å si det BT sa til meg.. "Vi trenger TUV papirer eller lignende på den _aktuelle_ felg, med det _aktuelle_ innpress, til den _aktuelle_ bil..." Lykke til... Men det er visst ikke helt umulig.. Bare spørs hvor du reiser hen.. Og han fra USA har jo IKKE snøring på reglene i verdens strengeste land.. Jeg hadde flaks mao? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå