Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet sjansen er liten, og har sjekket litt rundt, men finner for tiden ingen tilgjengelige interiør til salgs. Håpet er å finne vader i sort skinn som jeg skal ha i min E36 sedan.

Vet dere om noe som er til salgs, send gjerne en PM :)

Skrevet
Rimlig mange som vil ha dette interiøret, så ikke lett å fa tak i

Det er noen til salgs rundt om kring, men det er mangen som tror de skal få dette gratis, å i grunnen ikke vet hva disse interiørene er verd.

Skrevet

Det er noen til salgs rundt om kring, men det er mangen som tror de skal få dette gratis, å i grunnen ikke vet hva disse interiørene er verd.

Jeg er en av disse :lol:

Skrevet

Jeg er en av disse :lol:

Et brukt vader skinninteriør komplett, i bra stand, vil og bør ligge på 12000.- +/-

Skrevet

Det vil vel kanskje ligge på 12000 og oppover men jeg skjønner ikke helt hvorfor det bør være så dyrt....

Jeg hadde heller foretrekt om de kostet 2000 kr liksom.... :roll:

Skrevet

Ja vet prise ligger på rundt 12000, og det har jeg funnet meg i.. bare skal ha et slikt interiør, enkelt og greit :) men vil jo ha et pent et da..

Skrevet

Har en kamerat som har et komplett sort vader skinninteriør til salgs. Har lagt det ut her en gang tidligere, men fant ikke igjen threaden. Dete er i meget bra stand. Husker ikke helt prisen, men han kan treffes på espen@randabergtrykk.no Jeg har desverre ikke noen bilder. Interiøret befinner seg i Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...