KentRogerE34 Skrevet Juni 24, 2007 Skrevet Juni 24, 2007 Skal Turbo konvertere min BMW 520. Med turbo kit fra A-Dekk. Har laget en egen side om prosjektet. Grunnet utenlands opphold, så begynner ikke prosjektet før i slutten av Juli.
SondreLM Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Skal ikke begynne før i slutten av Juli? Du er jo snart ferdig
Astri Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Koffer ikkje legge bildene direkte inn her? Og litt er specs og gøy.
SondreLM Skrevet Juni 30, 2008 Skrevet Juni 30, 2008 Legg merke til at første post er fra 2007. Oi, haha, beklager
KentRogerE34 Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Vet det er lenge siden jeg begynte denne tråden. men har vært pauser i bygging pga økonomi. dette var ment som ett langtids prosjekt fra starten av. og jegt ble aldri enig med meg selv om layouten i motor rommet. -Kjøpte turbo kit fra A-Dekk. -Motorstyring fra KMS (Gasolin) (Datastyrt styreenhet) -Sinter clutch oppgradering -Selbygget eksos. -Ribbet invendig. -Kjøpte ny overhalt motor i deler. legger med masse bilder. Kom gjerne med tilbakemeldinger og spørsmål MOTOREN: MOTORSTYRING TURBO KIT BEGYNNER Å BLI FORNØYD MED RESULTATET.
KentRogerE34 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 var å skulle mappe den på rullende landevei. men når vi fikk opp litt trykk på systemet svei jeg noen ledninger og 2 komponenter i hjernen... absolutt nedtur... begynne på nytt... uff...
gnmfr Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 artig prosjekt men jævli kant på felgene a specs
KentRogerE34 Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 specs. iogmed dette er mitt første prosjekt så blir det litt sånn prøve og feiling. lære meg hvordan detta funker. så skal ikke ha ut så mye hk. (kommer mer på seinere prosjekt. motoren er en m50 b20 med ned dreide stempler. totalt overhalt motor kms motor management. kms bredbånds lambda. org bensin pumpe (en så lenge) er i anskaffelse av 555 dyser. (noen som har 6 til overs) blir k-sport coilowers og bremser. bur og bøtte stoler. bilen er ribbet invendig pga så etter rust. og for å få ned vekta på bilen. blir svart lakkert innvendig. vurderer å støpe meg carbon dash. "som sakt så er dette ett når jeg har råd så oppdaterer jeg bilen" prosjekt.
zvein Skrevet Desember 30, 2008 Skrevet Desember 30, 2008 kan jeg bare spørre om noe .. har en kamerat med en 525i som han skal sette turbo i men sliter litt med å finne manefold til e34 . passer manefolden fra en 325 på 525 motoren ? er de samme ? gi meg gjerne en pm på noen linker å svar ..
E36Cab1 Skrevet Desember 31, 2008 Skrevet Desember 31, 2008 MOTOREN: Kansje bare bildet som lurer meg,men den honinga virker ikkje som at den har nok kryssende grader,virker ganske så horisontal. Får lite retur på olje isåfall,og kan gi økt forbruk. Bør være rundt 45 grader.
KentRogerE34 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 er klar over det. bare dårlig lys setting og kamera vinkel. er ordentlig gjort.
KentRogerE34 Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 kan jeg bare spørre om noe .. har en kamerat med en 525i som han skal sette turbo i men sliter litt med å finne manefold til e34 . passer manefolden fra en 325 på 525 motoren ? er de samme ? gi meg gjerne en pm på noen linker å svar .. hei du. Litt usikker på om det passer. men vil tro det. jeg brukte hvertfall dette : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... 240%3A1318 Passer rett på. men du får montert turboen nede bak. skal du ha den montert oppe må du enten modefisere den som er linket til oppe eller ha denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/bmw-e30- ... 240%3A1318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå