Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 year later...
  • 5 months later...
Skrevet

Vet det er lenge siden jeg begynte denne tråden. men har vært pauser i bygging pga økonomi. dette var ment som ett langtids prosjekt fra starten av. og jegt ble aldri enig med meg selv om layouten i motor rommet.

-Kjøpte turbo kit fra A-Dekk.

-Motorstyring fra KMS (Gasolin) (Datastyrt styreenhet)

-Sinter clutch oppgradering

-Selbygget eksos.

-Ribbet invendig.

-Kjøpte ny overhalt motor i deler.

legger med masse bilder.

Kom gjerne med tilbakemeldinger og spørsmål :D

tdq0o606y4qlkcizyb7e.jpg

2m8ck2qh2zb9tyrnc6q8.jpg

eh6gv21h7wn4xqzhc267.jpg

aaxxmgwbot9v3apmlva3.jpg

r3fo6negn4v00w1cl69h.jpg

2dec3efd9qblwhedz06o.jpg

oysvrm5og3z7yono8mu5.jpg

5jlch7mahcudahbov1m9.jpg

a71xpul2j3ixj6pfiqpi.jpg

l9pa8szgzntnyvn2z5y3.jpg

wyxm6gyw4nzehv7v3u9w.jpg

j52evwytmdpj2zzblbte.jpg

twmpnkllxux82umylxzb.jpg

1phkwu33no06fkots725.jpg

MOTOREN:

c0uqmxct69ltodff3luk.jpg

dn5f57ulxcjszngefn5e.jpg

8rs22k5dqcc6q0zofqdn.jpg

e1wrknm8d9vmmwfxq6f3.jpg

1gcma18ie8wnr0tll2vf.jpg

o963hzxc195551p2q1m7.jpg

g66fvmzzlxqoqooc3xao.jpg

eqktmofizzz0ftaka2ve.jpg

4yl2ji7s3uthvfu5yrza.jpg

wql8mdutx5599egt78d0.jpg

evu0p3pqyynrymeox6ge.jpg

MOTORSTYRING

6wpmfhfsq8j51v0flnd7.jpg

ljy09z9r4o7lehfrzhp0.jpg

3gi0686f5im4ywyy4szf.jpg

TURBO KIT

2ov1ialajslbfhaeeek9.jpg

ox2ahp4lnugk0rgilenc.jpg

8z57pjyno7o8sjs35zq1.jpg

wt86n2nejwq2unh1e7vn.jpg

6j8s8lzt5er6jbsx706o.jpg

BEGYNNER Å BLI FORNØYD MED RESULTATET.

hh3llcrge870uhl5r80e.jpg

5exfvphshn32f7gtf61k.jpg

h9zp2jj0kyffn8jc3xnc.jpg

qvj4l1w3k4vue20wgmto.jpg

vd73zbbm9ss2i1q8x87s.jpg

sbuqawo9xpbmy89gg1i9.jpg

xe0r9pnaq906wmgh3hka.jpg

Skrevet

var å skulle mappe den på rullende landevei. men når vi fikk opp litt trykk på systemet svei jeg noen ledninger og 2 komponenter i hjernen... absolutt nedtur... begynne på nytt... uff...

Skrevet

specs.

iogmed dette er mitt første prosjekt så blir det litt sånn prøve og feiling. lære meg hvordan detta funker. så skal ikke ha ut så mye hk. (kommer mer på seinere prosjekt.

motoren er en m50 b20 med ned dreide stempler.

totalt overhalt motor

kms motor management. kms bredbånds lambda. org bensin pumpe (en så lenge) er i anskaffelse av 555 dyser. (noen som har 6 til overs) blir k-sport coilowers og bremser. bur og bøtte stoler. bilen er ribbet invendig pga så etter rust. og for å få ned vekta på bilen. blir svart lakkert innvendig. vurderer å støpe meg carbon dash. "som sakt så er dette ett når jeg har råd så oppdaterer jeg bilen" prosjekt.

  • 2 weeks later...
Skrevet

kan jeg bare spørre om noe .. har en kamerat med en 525i som han skal sette turbo i men sliter litt med å finne manefold til e34 . passer manefolden fra en 325 på 525 motoren ? er de samme ? gi meg gjerne en pm på noen linker å svar ..

Skrevet

MOTOREN:

1gcma18ie8wnr0tll2vf.jpg

Kansje bare bildet som lurer meg,men den honinga virker ikkje som at den har nok kryssende grader,virker ganske så horisontal. Får lite retur på olje isåfall,og kan gi økt forbruk. Bør være rundt 45 grader.

Skrevet
kan jeg bare spørre om noe .. har en kamerat med en 525i som han skal sette turbo i men sliter litt med å finne manefold til e34 . passer manefolden fra en 325 på 525 motoren ? er de samme ? gi meg gjerne en pm på noen linker å svar ..

hei du. Litt usikker på om det passer. men vil tro det. jeg brukte hvertfall dette : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/92-98-BM ... 240%3A1318

Passer rett på. men du får montert turboen nede bak.

skal du ha den montert oppe må du enten modefisere den som er linket til oppe eller ha denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/bmw-e30- ... 240%3A1318

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...