Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 months later...
Skrevet

Hei. ja har du kjøpt ditt hos A-Dekk? var ikke mye jobb. måtte vinkle om flensen på eksos manifoil. ikke store jobben. du ser det på bildet. j02j5e5d8lpndt8lw27y.jpg du ser der det har begynt å ruste. Husker ikke hvor mange grader det ble. men jeg monterte eksos og vinkla frem og tilbake med løs turbo for å finne ut hvor jeg måtte ha turboen for å få plass. så lagde jeg en vinkel i papp som mal. hvor mye hester har du planer om å få ut? og hvilken motor bygger du på?

Skrevet

mitt er kjøpt i usa, men tror det er samme greiene.. bygger på m52b28.. ble det veldig trangt uten å vinkle om? er ikke noe særlig til sveiser=) hehe.. vet ikke hvor mye hester det blir.. skal bare kjøre 0,4 i trykk, gidder ikke gjøre noe med motoren.. =)

• 2 weeks later...
  • 3 months later...
Skrevet

Da har det atter kommet til den tid den skal mappes og bremses med ny styreenhet og ledningsnett til helga. tatt litt tid pga litte cash og ferie. men krysser fingre og tær på at det vil holde denne gangen. (og at ikke noe komponenter blir brent) he he... kommer tilbake med bremse papirer osv når jeg er ferdig...

• 2 weeks later...
Skrevet

Var det wastegaten din som var problemet? tok borti blokka? jeg har bare prøve montert turboen min (ser ut som det er akkorat samme som din) og da tar wastegaten i blokka, om jeg vinkler om vill den mest sansynlig ta borti motorfestet:s dette er til e36 da:s

Skrevet

monterer du turboen nede? jeg monterte den nede først. måtte bygge om motor feste for å få den høyere. men endra på det og gikk for toppmontert turbo istedenfor. du ser det på bildene. bare å spørre hvis det er noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...