Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

varmeapparatet mitt har streika :o

kjøpte en 524td i går:) så gikk det ei lita stund så virka ikke varmeapparatet mer, kommer noen lyder når man vrir på bryteren, så det er ikke helt dødt:P noen som vet hva feilen kan vær? takker for svar :)

Skrevet

mitt varme apparat streika på lørdag på min e34 m5. da tok jeg ut det sverdet som sitter inn i vifta ved føttene på passasjersiden. inn mot varmeapparatet en svart liten boks med en kontakt og to skruer. når du drar den ut ser det ut som et sverd. så åpnet jeg det og fannt et punkt son var dårlig loddet og la på litt ny loddings og nå virker allt igjen

Skrevet
Er det vifta du meiner???

Trenge vel ikkje å bruka varmeapparatet no!

Har ikkje noken tips, men det er nok mange her inne som har peiling.

varme/kulde/aircondition:P ingen av tinga funker:P

Skrevet

det kommer sånne lyder når man vrir på bryteren, virker som at ikke alt går som det skal :P noen som har en idee?:P

Skrevet

hvilken lyder er det det kommer? "surklende" som at vifta prøver men får det ikke til? om du hører noen små lyder so er det mest sansynlig vifta du må skifte.

om du ikke hører noe når du vrir på bryteren, så kan det vere bryteren også. da må du evenmtuelt opne opp, rive løst og sjekke om det er noe strøm til bryteren. om det er strøm der så er det viften som må skiftes.

har nettopp vert gjennom det der og det er ikke så vanskelig. bare litt trangt.

Skrevet
hvilken lyder er det det kommer? "surklende" som at vifta prøver men får det ikke til? om du hører noen små lyder so er det mest sansynlig vifta du må skifte.

om du ikke hører noe når du vrir på bryteren, så kan det vere bryteren også. da må du evenmtuelt opne opp, rive løst og sjekke om det er noe strøm til bryteren. om det er strøm der så er det viften som må skiftes.

har nettopp vert gjennom det der og det er ikke så vanskelig. bare litt trangt.

ahh da tror jeg kansje det kan vær vifta, for det kommer noen lyder, men vifta går ikke, om jeg slår på aircondition så 'ruser motoren seg litt men det kommer ikke noe luft ut ventilene.. :P takk for hjelpa =)

å den lyden kan jeg ikke beskrive:P men lyder at det skjer noe, men luft kommer det hvertfall ikke :P

Skrevet

opne opp panseret, bak motoren midt oppe på veggen mot kupeen, der er det en liten luke, mest sansynlig gjemt bak ledninger ogg litt annet styr.

bak der finner du vifta.

Skrevet
opne opp panseret, bak motoren midt oppe på veggen mot kupeen, der er det en liten luke, mest sansynlig gjemt bak ledninger ogg litt annet styr.

bak der finner du vifta.

tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...