S.Arnesen Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 noen som har noen bilder av e-34 med 60/40 senk? er redd bilen min blir altfor lav når jeg bare har 205/60-15 felger på,..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 jeg har det på min.. har ikke noe bilde desverre, men den ble ganske lav ja.. spesielt med 15" vinterfelger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Kjøp 50/20 Apex senkesett fra GS. Jeg har dette på min, og da la jeg under to pakninger foran for å få den litt høyere. Den ligger altså helt ned til hjulet både foran og bak. Perfekt senk. Dette er med kortere dempere fra FK. Bare å si ifra hvis du vil ha bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 hiv inn ett bildet da. er litt skeptisk se. tror kanskje 60/blir litt for mye for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Her er bilder av min med 50/20 senk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Det var skikkelig pen senk Jeg har bestilt 50/35 + 1 cm senkeskåler til min e34 touring,håper ikke det blir for mye Din var fin vaffal,,åssen er den å kjøre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Det var skikkelig pen senk Jeg har bestilt 50/35 + 1 cm senkeskåler til min e34 touring,håper ikke det blir for mye Din var fin vaffal,,åssen er den å kjøre ? Spørs om det blir mye... Hva slags fjærer er det? Før så sto det på 40/40 FK senkesett på min, men det var alt for lavt bak. Jeg kjøpte da 50/20 senk fra apex og byttet alle fjærene. Foran var det tatt vekk pakningen under fjæra, men jeg la på to stk helt nye (sitter 1 under fjæra originalt) for å få den høyere. FK fjærene er også litt slappere enn Apex, så med pakningene og alt, så ble den akkurat like lav som den var med 40 fjærene... Tror du bør glemme senkeskålene dine hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 det var perfekt senk ja Anderslien. har du bilde av bilen når den ikke står på gress? bare for å se litt bedre hvordan høyden er ned til bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Det var skikkelig pen senk Jeg har bestilt 50/35 + 1 cm senkeskåler til min e34 touring,håper ikke det blir for mye Din var fin vaffal,,åssen er den å kjøre ? Spørs om det blir mye... Hva slags fjærer er det? Før så sto det på 40/40 FK senkesett på min, men det var alt for lavt bak. Jeg kjøpte da 50/20 senk fra apex og byttet alle fjærene. Foran var det tatt vekk pakningen under fjæra, men jeg la på to stk helt nye (sitter 1 under fjæra originalt) for å få den høyere. FK fjærene er også litt slappere enn Apex, så med pakningene og alt, så ble den akkurat like lav som den var med 40 fjærene... Tror du bør glemme senkeskålene dine hvertfall Jeg monterte senkesettet forran i dag(uten senkeskålene,ettersom de ikke passa ) Men blei ikke no forskjell Veit at dem synker litt over et par uker så for se... Bak måtte jeg gi opp for i dag men må få tak no annet verktøy ettersom foringa i bunn av demper satt som F:::..Slenger noen bilder i løpet av uka på tråden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Men har du kjøpt kortere dempere også? Ellers vil du ikke se kjempe mye forskjell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Men har du kjøpt kortere dempere også? Ellers vil du ikke se kjempe mye forskjell... Nei har ikke det men for å ta et eksempel så har jo Steffan c 45 mm senk på sin og den er lavere(tror ikke han har no kortere dempere enn meg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Men har du kjøpt kortere dempere også? Ellers vil du ikke se kjempe mye forskjell... Nei har ikke det men for å ta et eksempel så har jo Steffan c 45 mm senk på sin og den er lavere(tror ikke han har no kortere dempere enn meg) Ja, men på gamle bilen min, så hadde jeg 40 senk foran + at jeg tok vekk begge pakningene, så det utgjorde omtrent 10mm, så da ble det 50mm senk, mens på bilen jeg har nå, så er det egentlig 40 senk, og det er mye lavere enn det jeg hadde på den gamle. Hadde nemlig ikke kortere demper på den. Her ser du forskjellen: Gamle bilen: Bilen jeg har nå (ser at den ligger helt nedtil. Gjør det på rett flate også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 mye er det "kortere" dempere ligger på? har liksom ikke sett det på gs eller no(kan hende det er der,jeg har bare ikke sett det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 mye er det "kortere" dempere ligger på? har liksom ikke sett det på gs eller no(kan hende det er der,jeg har bare ikke sett det ) GS har kampanje på dette til din bil nå. Fjærer og dempere. 30/30 koster 2680kr og 50/35 koster 2800kr. Det er veldig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Men har du kjøpt kortere dempere også? Ellers vil du ikke se kjempe mye forskjell... Nei har ikke det men for å ta et eksempel så har jo Steffan c 45 mm senk på sin og den er lavere(tror ikke han har no kortere dempere enn meg) Ja, men på gamle bilen min, så hadde jeg 40 senk foran + at jeg tok vekk begge pakningene, så det utgjorde omtrent 10mm, så da ble det 50mm senk, mens på bilen jeg har nå, så er det egentlig 40 senk, og det er mye lavere enn det jeg hadde på den gamle. Hadde nemlig ikke kortere demper på den. Her ser du forskjellen: Gamle bilen: Bilen jeg har nå (ser at den ligger helt nedtil. Gjør det på rett flate også) Du tror vel ikke at det kan ha noe med at en 4l V8 veier en smule mer enn en liten 2l sekser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå