askretti Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Trengte noe lakk til å ta steinsprut på panseret, og kikket nedi motorrommet etter fargekoden. På min bil stod det ikke noe nummer der, men det stod et skilt med denne teksten: Canyonrot Meatallic / Brokatrot I fargekodelista på bimmers finner jeg disse 2 fargene listet opp hver for seg slik: 259 Brokat Red Pearlcolor 343 Canyon Red Så da lurer jeg på hvilken farge jeg egentlig har på min bil??
BMWBenny Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 hvis du har den burgunder røde fargen på bilen din, så er det 259
askretti Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Har i ettermiddag ringt Bavaria for å bestille lakken, og de var veldig usikre selv! Men jeg får se i slutten av uka hvilken de kommer opp med..
zephyr23 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 hei, stikk til ett lakkverksted, gi de de to kodene så finner de fram fargevifter så går dere bare ut i sollyset og sammenligner med fargen på bilen så finner du lett riktig farge, istedet for å satse på at bavaria bestiller riktig
Rene87 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 fargekoden på bilen din står jo på venstre dempertår da , vis det er org farge på den
-Roger- Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Nede i venstre hjørne på dette skiltet som fargen din står på skal det stå et tall med små bokstaver
-Roger- Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 dette? http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... noWebRef=& Skal legge meg under bilen og sjekke i morgen tror jeg... EDIT: Det gikk ikke nei.... Var ikke den siden som jeg var på da jeg kopierte snarveien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå