RobertN Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Dette er da min Bmw 325i 1991 model. Bilen har Rieger Wide Body Kit sideskjørt,skjermer. Frontfanger er en Hamann Wide Front. Vurdere en annen front. Bakfanger AC Schnitzer. M ratt Har også fått sort skinn intriør foran og bak. Eisenmann eksos Nye foringer all over. Coilover FK fjærer med Bilstein b8 dempere. Enjoy, all kritikk tas imot med åpne armer. Felgene er Barracuda Voltec 9.5" og 10.5" i 19 tommere Fler oppdateringer på siste side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Bilen ser fin ut den, men er litt små bilder så vanskelig å se skikkelig. Bruker du photobucket.com så får du bilder ut i full størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Du må legge inn bildene med en av de andre linkene, slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Fin bil, Men det hadde gjort seg om du hadde skjært ut større utsparing til Eksosen bak, Evt. kjøper deg nytt deksel bak der med utsparing til dobbel eksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Ja skal få fiksa de bildene asap ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Da har jeg fått opp bilder med skikkelig störrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2007 Fin bil, Men det hadde gjort seg om du hadde skjært ut større utsparing til Eksosen bak, Evt. kjøper deg nytt deksel bak der med utsparing til dobbel eksos. Hm ja sant nok, men det som også er bak der er at feste på den ene sida er gåent, så jeg får ikke heisa den like langt opp på den sida för jeg får mekka det feste. Men må nok ha större utsparring uansett ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hmm bilen begynner og bli litt sliten i lakken, noen som har et bra men ikke altfor dyrt produkt til og friske opp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Prøv først med en skikkelig polering. Vil få frem mye glans igjen. Ellers har vel Autoglym noe som heter Paint Renovater som frisker opp lakken igjen. Evnt bruke noe som heter Clay Bar som samler opp dritt ol. som ligger i lakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Ja rekti trur jeg har no autoglym polish liggende, men jeg tror nok njeg må gå hardere til verks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Polert opp bilen nå men jeg må nok lakke over hele etterhvert, mye steinsprut og riper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Montert nye angel eyes lykter foran med blinkers, også bytta til en ny eksoslist bak. Tatt av Badlook listene til lyktene da jeg synes det så bedre ut med en litt clean look. M3 speil er også nå på vei + List til bagasjelokket. Skal legge opp noen bilder så snart jeg får bilen tilbake fra verksted da den er på Eu-kontroll og bytter diverse foringer,bärekuler ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Opp. Nå er det nye bilder oppdatert. Mangler bare M-tech fanger og m3 speil så er jeg fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Oppdatert nok en gang, nu bilder av Lyktene fra sonar med operative Angeleyes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2007 Share Skrevet Oktober 27, 2007 Grei bil, men hva er det du har satt inn i lyktene? Ser ut som noen sterke LEDs eller.no. Ringene forsvinner iaf helt. Heller ikke helt sansen for sånn fake 97 grill Tror jeg også ville funnet noen tøffere felger? Hvorfor ingen bilder bakfra? Planene dine om M-fanger foran liker jeg Spander på bilen M-lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå