RobertN Skrevet Juli 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2008 Jess det blir bra, sa har jeg fatt installert Eisenmann effekt anlegg fra kat og bakover. Alt av deler har jeg egentlig bortsett fra breddekitet som jeg venter pa, skal ha rieger infinity 2 bakfanger og, men jeg lurer pa om jeg skal ha m sideskirt eller infinity. M fronten skal jeg beholde. Ogsa skal jeg senke 60/40 isteden for 40/30 og er pa jakt etter noen Rondell 58 18x8.5 og 18x10, sansynligvis kjoper jeg fra GS etterhvert. Skal ogsa bytte til 325 motor snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=tabs slike du skulle ha ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 5, 2008 Forfatter Share Skrevet September 5, 2008 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Da er motorbytte ferdig og jeg har nå 2.5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hva skjedde mellom disse to bildene? Siden et tåkelys er gått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Skjedde egentlig ikke noe, jeg bare skrudde lyset av og pa en gang og da tok det ene kvelden. Og heldigvis ser ikke bilen slik ut lenger. Skal hellakkere om et par uker, samme farge, diamantsvart. Og rieger infinity breddekit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Skal hellakkere om et par uker september, oktober, november..... snart tørket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Fortsatt ikke lakkert vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 neeei tar tid med meg gitt. Har egentlig driti i det, men skal prøve og få det te snart ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 Diamantsvart 4-dørs E36 med Infinity 2 Breddere, M-tech fanger og Gt-leppe... Mener å ha sett det før engang? Dritrått blir det hvertfall!! Må se gjennom tråder å se om jeg finner den andre... EDit: Hva slags vinge er det på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 16, 2008 Share Skrevet November 16, 2008 HAHA morsomt svar fra breitbau Blir vel bra dette her nå det blir ferdig.. Litt mange forskjellinge farge nå men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Diamantsvart 4-dørs E36 med Infinity 2 Breddere, M-tech fanger og Gt-leppe... Mener å ha sett det før engang? Dritrått blir det hvertfall!! Må se gjennom tråder å se om jeg finner den andre... EDit: Hva slags vinge er det på denna? Ehm ja for og si det slik så er ikke det som står på bilen lenger. Er nå Hamman front fanger, Infinity kit når det gjelder fargen har jeg ikke tenkt og gjøre så mye med det sånn at du ikke blir lei deg av at noen har det samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Diamantsvart 4-dørs E36 med Infinity 2 Breddere, M-tech fanger og Gt-leppe... Mener å ha sett det før engang? Dritrått blir det hvertfall!! Må se gjennom tråder å se om jeg finner den andre... EDit: Hva slags vinge er det på denna? Ehm ja for og si det slik så er ikke det som står på bilen lenger. Er nå Hamman front fanger, Infinity kit når det gjelder fargen har jeg ikke tenkt og gjøre så mye med det sånn at du ikke blir lei deg av at noen har det samme som deg. Hehe.. Er ikke så veldig lei meg RobertN... Bare tenkte ejg skulle lage en artig kommentar av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Jess nei men det var jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå