RobertN Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Legger inn noen bilder etter litt prøvemontering i dag. Blir en del breiere ja. Passer ikke helt overens, men kan vel ikke klage på passformen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Husk å bruk skikkelig lim, og for guds skyld.. SPØR om det er noe du lurer på Skal svare så godt jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Ja det høres bra ut. Skal spørre jeg ;D Tenkte jeg skulle bruke 3M to komponent lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ja det høres bra ut.Skal spørre jeg ;D Tenkte jeg skulle bruke 3M to komponent lim. Du har gjort leksa di gutt.. megabra! Nå vet jeg ikke om 3M sitt er noe bra, men 2 komponent er alltid veien å gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Ja det høres bra ut.Skal spørre jeg ;D Tenkte jeg skulle bruke 3M to komponent lim. Du har gjort leksa di gutt.. megabra! Nå vet jeg ikke om 3M sitt er noe bra, men 2 komponent er alltid veien å gå.. Har nå lest mellom alle trådene her et par ganger nå så. Skal visst være veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Supert.. Har troa på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Hehe ja men det høres veldig bra ut Godt og ha litt støtte. Hvor mye lot du det stå igjen bak breddern? cm eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 22, 2008 Share Skrevet November 22, 2008 Ja. Omtrentlig det.. Stemmer det.. kanskje litt mer bak, der klipte jeg opp til sveisepunktene mellom de tre platene .. Så der står kanskje igjen 2 eller 3? Foran banket jeg de litt forsiktig utover slik at de ikke skulle skjære seg ned i dekket, eller ha skarp kant, men tilslutt ble det til at jeg formet om innerskjermene med varmepistol, så det ble ikke noe problem likevel Edit: Fant ikke noe bilde, men jeg fant ett bilde fra skjæreprossessen.. her skjærer vi etter den gule tapen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Stemmer ja, da tror jeg at kontrollen er her nogenlunde, for se om jeg skal begynne neste helg, går og venter på sideskjørta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Venter på noen foringer om dagen. Også nytt ratt fra gt325 her på forumet Her er et par hjul jeg vurderer, Asanti AFC 402 Asanti AF 142 evt rødt isteden for grønt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 i de fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 De grønne der kunne passet på "Hulken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Nei ikke i de fargene lurer på svart med litt rødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 De grønne der kunne passet på "Hulken" Hehe, ja topp felger for hulken!! Okey, men rødt inni? Glad i rødt? tenkte bare siden du hadde røde lister også? Du kan lage et bilde av felgene på hjemmesiden dems, så legger du dem ut her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2009 Nei ikke rødt hele inni men muligens rød kant eller bare en liten stripe, Er glad i rødt ja, synes rødt er jævlig rått sammen med svart, men det blir bare med detaljer på felgene ikke no på bilen denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå