BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ja Robert.. Nå VIL jeg se bilder av bilen! Hva slags innpress har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 SYkt råe felger... Få slengt uten noen bilder nå Lyst å prøve noen sånne på min også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 har litt dårlig med penger om dagen men har bestilt dekk nå, så de kommer på bilen om en uke eller to. Skal prøve og ta noen bilder til neste helg igjen da jeg er bortreist med jobb hele uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Robert.. gi f..! Bilder! NÅ Og hva slags innpress på felga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Var 18 og 10 hvis jeg ikke husker feil.+ Og jeg er for lat til og gå ut og ta bilder i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Og hvor blir det av den lakkeringen du har snakket om i maange mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hehe.. Er ikke veldig lett å finansiere alt.. Det er her de fleste detter ut.. Pengene tar slutt også begynner alle raske løsningene.. Velg fra øverste hylle ALLTID, ellers er det ingen vits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 håper du har stivt understell og valsa klar! stakkars bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Han har bredda den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 håper du har stivt understell og valsa klar! stakkars bil:P Er breitbau kit på denne, så slipper nok å valse. Edit: Var litt sein der vist:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 håper du har stivt understell og valsa klar! stakkars bil:P Er breitbau kit på denne, så slipper nok å valse. ok, daså hehe følge med kan vi gjøre en annen dag. bare å kjøre i vei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Hehe.. Er ikke veldig lett å finansiere alt.. Det er her de fleste detter ut.. Pengene tar slutt også begynner alle raske løsningene.. Velg fra øverste hylle ALLTID, ellers er det ingen vits.. Veldig sant, men jeg har en kar som skal ordne lakkering for meg, men siden jeg ikke skal betale veldig mye, så kan jeg på en måte ikke mase på han hele tida Og de felgene kosta meg altfor mye ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Trenger forresten også nytt justerbart senkesett! FK Highsport er dette ålreit sett? Er blitt anbefalt også Hankook Ventus S1evo dekker som et greit alternativ ikke veldig dyre men gode dekker. Noen som har erfaring med disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hehe.. Kan anbefale Ap Sportfahrwerke sine coilovers fra styling tech.. Meget fornøyd med de.. ca 7000 tror jeg.. Ellers tror jeg nok du må ha 10-20 mm spacer bak.. jeg har et 0 og skal ha 10mm spacere,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ja kansje det hadde vært noe da, stivt og bra eller? Har fk spacere på 25 og 20mm klare til bruk, men jeg mangler bolter atm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå