arne-vig Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Skal det være en eller to reimer på e 30 med servo? Skal ettermontere, og må vite alt jeg mangler! Eller er det bare og få tak i lengre reim?
chris-85 Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 hei... når du monterer servo så er det to reimer... må også ha ett lite reimhjul som skrues inni det andre.. og festet på dynamoen trenger du.. da servo pumpa også henger på samme feste...
arne-vig Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Skrevet Juni 26, 2007 ok, fint, da trenger jeg et reimhjul til veiven da, som skrus innpå det andre? Selve festet til pumpen har jeg fått, da er det bare og bytte det ut med dynamo festet og feste begge på samme festet? Jeg ser det helt sikkert selv når jeg begynner og skru, men vil bare ha alt klart før jeg begynner.
chris-85 Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 stemmer.. det skrus inni det andre... både dynamo og servo pumpe festes på det ja.. så trenger du self tannstanga og en ny reim så skal alt vere klart
chris-85 Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 hei... eg glømmte ein liten ting forresten... du må og ha styrestaget som går fra tannstang og opp til torpedovegg rekna eg med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå