Bernt Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hehe takk, ja bilen skal bli holdt veldig fint. Ingen tvil om det! Ja, det er jo selvfølgelig smak og behag. Personlig så falt jeg pladask for trelistene, syntes det gav en liten elegant sans. Ja, tror jeg sa feil tidligere. Jeg mener den Rieger leppen som passer på M-tech fangeren. Tror jeg har hørt den bygger ca 6 cm, så det stemmer nok. Må man ha M-tech leppen på først, og sette på Rieger leppen på den igjen? Jeg har sett noen svarte E46'er her inne med sorte felger med sølv kant, synes det var vanvittig pent. Det er jo som sagt før også smak og behag da. Synes de felgene du hadde bilder av der var veldig fine, men hvordan ligger prisen ann? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har kikket litt på koed, bare for å få en viss peiling på hva jeg har lyst på. Kom over dette her: E46 M3 Design Luftindtag Bilde Kan noen fortelle meg hva det er og hvor det skal monteres? Er det nede på fangeren? Mvh, Bernt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Juni 26, 2007 Share Skrevet Juni 26, 2007 Jeg har kikket litt på koed, bare for å få en viss peiling på hva jeg har lyst på.Kom over dette her: E46 M3 Design Luftindtag Bilde Kan noen fortelle meg hva det er og hvor det skal monteres? Er det nede på fangeren? Mvh, Bernt. Hei Sjef førstebil! Tipper luftinntakene monteres på skjermene. Etter min mening er dette ikke pent på e36. Her er en type på mararius sin e36: Shot with W810i at 2007-06-26 snes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2007 Tusen takk Da dropper jeg det, så litt interessant ut først. Men tror jeg vet hvordan du mener nå, ser ikke helt bra ut nei. Edit: Ser på bildet nå at det var ikke helt galt, men det er smak og behag. Tror jeg styrer unna Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå