Reedline Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Se om de har kan skaffe deg dysene på gs bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Thorsen Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 ah! kongebil e30 caben er så mye finere enn e36! derfor kjører jeg selvsagt e30 selv . fine seter forresten, trukket på nytt eller? Mine var engang røde,ikke spesielt pene 21 år etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juni 30, 2007 Share Skrevet Juni 30, 2007 Jøss ikke værst.. heter fargen daytona sunset? noe ala den jeg har lyst på min framtidige bil og, passa jo skikkelig til den cab'n da.. sommerbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2007 Tusen takk. Det er en blanding av candy appel red fra House of color,med litt gull flakes i... kan ikke huske akkurat navnet på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowhoe86 Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 synes bilen var kjempe fin jeg! ser håpet i enden av tunnelen sjøl da jeg ser at du har fått en så fin bil av enn sånn haug...hehe...og imotsettning til alle dissa gutta...så likte jeg bad look stilen;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Syns "rieger-plastikken" er rå jeg! Så lenge det er like gjennomført som her! Sykt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CandyCab Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 Takk igjen. Skal kjepe meg 17" nå samt nytt senkesett, lurer derfor på om noen vet hvilken senk jeg burde satse på med gts fronten??? evig takknemilg for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 den er ikke kjedelig den bilen nei!! gleder meg til å se den den 12 april, for fargen ser helt syk ut på bilder, må jo være enda råere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaarklau Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Takk igjen. Skal kjepe meg 17" nå samt nytt senkesett, lurer derfor på om noen vet hvilken senk jeg burde satse på med gts fronten??? evig takknemilg for svar!! selge de felgene som du har på nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 var stilig den, rieger plast er ikke så gale når bilen er så strøken som denne.. den dørlisten din som er svart burde du kanskje lakkere i samme farge som bilen? syns den bryter litt mye opp å det er lakkerte lister både fremme og bak. bare et tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå