Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre???

Skrevet
har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre???

Gi meg addressen din skal jeg sende en gratis til deg..

• 2 weeks later...
Skrevet

:D

Skrevet

:D

Må vel være den enkleste løsningen ja. :D

Skrevet

ja han skulle sende for over en uke siden. har ikke fått den og får ikke tak i han... så må finne en annen løsning før jeg skal dra på ferie med bilen. ellers må jeg kjøre en ford sierra..... :(

Skrevet

alle eksos sjappene som svendsen og bilens eksos har.. pluss mange av rallysjappene... oxo mye amerikanske delebutikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...