bmw_520i Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre???
Ballder Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Stikk på hoggeren og ta med den en bit av eksos med den på.
Azeton Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre??? Gi meg addressen din skal jeg sende en gratis til deg..
bmw_520i Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 hoggern hær har stort sett bare gamle biler utn lambda. noen andre som har noen gode ideer, eller vet hvor jeg kan få tak i?
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre??? Gi meg addressen din skal jeg sende en gratis til deg..
Ballder Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 har vært på alle jervarebutikkene hær omkring, men finner ikke tak i en mutter som passer på lambdasonden som jeg kan sveise på eksosen( gjengene som skal være der er borte.). noen som har noen forslag til hva jeg da kan gjøre??? Gi meg addressen din skal jeg sende en gratis til deg.. Må vel være den enkleste løsningen ja.
bmw_520i Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 ja han skulle sende for over en uke siden. har ikke fått den og får ikke tak i han... så må finne en annen løsning før jeg skal dra på ferie med bilen. ellers må jeg kjøre en ford sierra.....
S.Arnesen Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 dra på skroten da vel. finnes mange biler som har kræsja vettu...
HMW Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 alle eksos sjappene som svendsen og bilens eksos har.. pluss mange av rallysjappene... oxo mye amerikanske delebutikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå