AnDtHo Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 tips: spander på facelift frontlykter Bestilte det sammen med senk og leppa.. Men GS hadde ikke inne og det var 6 uker levering på de jeg ville ha.. Så det er på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Pen E39 du har. Alpina gjør seg godt på denne bilen. Og det siste bildet var veldig bra! Skulle bare fått potta litt opp i fangeren, men det ser nok bedre ut i virkeligheten=) Takk takk.. Potta er bedre i virkeligheten.. Hjelper for å få den lave looken.. Den var veldig pen må jeg si. liker "clean" look på biler og denne var meget ren å fin og rette linjer Er den cleane lave looken jeg går for.. Takk for det.. Lekker.. Takk takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Får kanskje børste litt støv av denne posten.. Noen nyere bilder.. Er mobil dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Bilen blir lav med den rieger leppa ja! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 tenker det er 65mm coilovers som har mesteparten av æren for det jeg hehe mye kosta leppa? likte den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Er lav uten leppa og.. hehe.. Er rieger addon leppe, kjøpte den på gsbildeler.no.. Du får sjekke pris der, tror jeg ga 1500,- eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Bytta til meg noen nye felger i stad, hadde ikke dekk igjen på Alpina felga.. De nye er da 18 tom skrudde hamann felger med nye dekk så synes ikke det var så galt bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 pen bil, pen farge.....rett og slett pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 pen bil, pen farge.....rett og slett pent Takk takk.. Er veldig fornøyd selv.. Er litt i tvil om hva mer jeg skal gjøre med den.. Sote ruter er greit, men er det noe mer som mangler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gemiz Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 flotte felger du fikk Likte dem bedre en alpina felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 soting av ruter hadde blitt bra ja.....kansje M speil? personelig hadde jeg satt på noen M felger også men det er egentlig helt etter smak og behag men sånn ellers tro jeg du har ordna deg en rimelig strøken kjærre ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 nice bil få tatt noen bedre bilder Gi gjerne noen tips.. Bedre en dette greier ikke jeg med mitt begrensa utstyr.. Det går fint å få relativt bra bilder med enkelt utstyr. Hos deg så handler det om lyskontroll og bakgrunn i hovedsak. Bildet fra Danmark er en fin måte å skaffe effekt på. Med en slik blå farge ville jeg absolutt ungått mørk bakgrunn og også grått, da dette ofte "flyter" litt med blått. Sørg for å få knipset noen bilder ved første snøfall og med solen bak deg for framheving av reell farge, og solen mot, på skrått og blitz for å få frem fargespill. Blir nesten alltid bra. Husk også avstand og høydeføring av kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå