saevik Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Kar dokke forsikra bilane dokka? ej må no betale nemare 20.000 pr.år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Her må du nok gi oss mer info om hvilket forsikringselskap du har, alder, bonus, osv... Dette med forsikring er et innviklet system som avhenger av bl.a. bosted, alder, opptjent bonus, sikkerhetsutstyr på bilen o.l. For eksempel kan Gjensidige ha forskjellige priser på samme bilmodell på forskjellige steder i Norge. Jeg vil anbefale deg å RINGE til de forskjellige forsikringselskapene for pristilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Det der kan fort bli litt problematisk viss du er under ca.25år (litt avhengig av hvilket selskap) Jeg hadde til og med problem med å forsikre E30 M3 på min far så lenge det var brukere under 23! Det endte meg at han måtte bytte fra sparebanken vest til gjensidige! Men jeg måtte fint nøye meg med ansvar! sykt at en bil med,i mitt tilfelle 215hk skal være så vansklig å forsikre! Sliter med det samme selv for øyeblikket..denne gang er det en alpina som skal gjennom nåløyet Men som han ovenfor nevnte så er det ingenting annet enn en ringerunde som duger i slike tilfeller! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hei..Ja he ringt rundt litt.Gjensidige skulle ha 17.000 westa 23.000 og If 85.000 hehe..Seier seg selv at dei ikkje vil forsikre bilane..Dette er ein 215hk,20år,6.000 i egenandel,klima,kjørelengde 15.000km..40% bonus..Synst dette var sjuke priser..Hadde ein Gti eg solgte idag..Er ikkje kjent for å vær billige dei heller men betalte kun 6.000 på meg selv (Gjensidige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Av og til skal det lønne seg å være gammel Jeg betaler nå Kr.8.000,- hos If. 8.000Km, alarm, garasje. Standard egenandel. 60% bonus Betalte 12.000,- hos Gjensidige fra jeg var 25 til jeg ble 28. Da ble det If. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Gjensidige har hjulpet flere kjente i det siste Men da har bilen stått i forelders navn eier stått som bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå