Gå til innhold

Skifte hovedlykter E39

berttheman
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du kjøper et ferdig oppgraderingssett, så får du med alle nødvendige overganger og kabler du trenger. Har montert et slikt sett selv en gang i tiden, dog uten xenon. Eneste forskjellen fra det er at du må plassere balasten/tennerne til xenon-pærene. Dette skal med andre ord være en helt kurrant jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også komplett sett fra gs til min e39.. på venstre side fikk jeg ikke plass til innfatningen så jeg måtte bygge om den gamle lykta.. men det ble bra etter noen gode timer i snøen.. hadde mye deler til overs jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har montert har vært fra Hella, der fulgte det med grei monteringsanvisning og alt passet fint. Har dessverre ingen erfaring med det merket du nevner, men vet at flere av disse ukjente merkene ikke har samme passform og kvalitet...

Du har ingen "bilkyndige" bekjente du kan spørre om assistanse da?

Har sagt det før, og sier det igjen: skal man oppgradere lyktene, gå for guds skyld for Hella-lykter! Ja, de er dyrere, men av MYE bedre kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er fornøyd med DEPO lyktene mine - men som sagt ble det problemer på venstre side. Men med litt kreativitet ordnet vi det.. brukte den gamle innmaten - kun ramma som xenonpæra er fast i - så bygde vi rundt med nye deler fra DEPO lykta.. eneste måten vi kunne gjøre det på der og da. Det kan gjøres skikkelig men da trenger du noen flere deler, husker ikke helt hva det var

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...