rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 takk:) kjører Audi A4 Turbo til vanlig, denne står fint plantet:) Blir en tur til rudskogen om ikke så lenge nå da. det blir skøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 Sett denne et par ganger på søndagstreffene.. Anlegget spillte jo vertfall bra, må bare få bort den syke ristinging Men Tommy nevnte noe om et bilde her, tror jeg henger meg på den EDIT: Post nr 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2007 jess, de 3 tierene spilte bra de:) ble mye bedre enn jeg trodde faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbrew Skrevet Juni 28, 2007 Share Skrevet Juni 28, 2007 sett denne på kloss hold...ikke den mest strøkne kjerra jeg har sett for å si d sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 Den drar vel litt på åra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Nice showcar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 fæl front..å kanina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 liker fronten bedre en baken jeg da:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 har fulgt bygginga av denne, og det var morsomt. Jeg synes den er rå og gjennomført! men å ha noe som ikke er org eller mtech her farlig. blir fort slaktet av original politet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 hehe, ja det vet jeg NeonMuffler, noen er slik, men syns det er morro uansett å høre. :=) Bor du ved Automote eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 veit ikke hvor de holder til desverre, men han som bygget bilen hadde prosjekt tråd på bilforumet.net. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 ja, stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2007 helt siden da jeg sikla på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 skjønner, skulle gjerne hatt den selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå