Hitokiri Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Om noen har peiling på hvilke farger det er på ledningene til høyttalerne bak, hadde jeg vært evig takknemmelig... Går disse ledningene opp mot toppen av hjulbuen? Det virker jo mest naturlig, siden høyttalerne er der oppe. Tenkte at dersom jeg kutter ledningene, så kan jeg i alle fall finne ut om det er noe galt med høyttalerne mine. Pinglete tweetere i hattehylla har jeg uansett begrenset behov for, så de kan jeg bare kutte ut først som sist foreløpig... Men hvilke farger...? Og går det høyttalerledninger på hver hjulbue? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Neinei. Om ingen svarer, så skal jeg jaggu meg lage en DIY. SÅ DET SÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Skal du bruke en omformer, slik som meg? Har en tråd her på bilstereo. Kommer ikke av flekken. Blir ingen lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Juni 29, 2007 Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg holder på å skrive nå. Kommer bilder osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå