Howrd Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Kjøpte og monterte coilovers for ei ukes tid sia Nå har ikke jeg så mye peil på lovlig senk osv.. fukgte med papirer på settet.. dog på tysk nå lurer jeg på.. Hvor mye er lovlig og ikke? vet det skal måles fra kanten på hjulbuen til center på trommeln eller no slikt.. vet det er mange som har peil her, så fyr løs Teknisk info: senkesett - supersport justerbart bil - 318 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Står vel noen tall i papirene der! Bare se hva som står. Mest sannsynlig noe sånn som 30-70 kanskje... Hvis du kan legge inn bilde av første siden av papirene er det kanskje noen som kan oversette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2007 Hmm.. mangler scanner jeg.. men skal se hva jeg får til utover kvelden:) står en del tall osv ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå